يادواره شهداي روستاي علي بلاغي از توابع شهرستان نمين با محوريت شهداي مدافع حرم، شهيد سيفي و شهيد حججي برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۱۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

 

 

به گزارش خبرگزاري بسيج از اردبیل  يادواره شهداي روستاي علي بلاغي با محوريت شهداي مدافع حرم، شهيد سيفي و شهيد حججي شامگاه سه‌شنبه در اين روستا برگزار شد.

سرهنگ حسين ايراني فرمانده سپاه ناحيه نمين در اين يادواره با اشاره به اين که شهيد حججي شهيد وحدت و اتحاد هست گفت: امروز ما هرچه داريم به دليل ايثار و از خود گذشتگي شهدا و خانواده‌هاي آنها است و همه ما، فرزندان خانواده هاي شهدا هستيم و راه آن ها را ادامه خواهيم داد.

در ادامه، حجت‌الاسلام ميثم فياضي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه اردبيل ضمن تسليت شهادت امام محمد باقر(ع) و با بيان اين که شهيد علي سيفي بر کشور و نظام ما افتخار آفريني کرد گفت: هر کسي در حريم وادي امام حسين(ع) قدم بردارد به سمت هدايت نزديک مي شود و شهداي ما کساني هستند که در آن وادي قدم گذاشته اند.

حجت‌الاسلام فياضي ادامه داد: اگر وصيت نامه شهدا را بخوانيم پي خواهيم برد که خداوند تربيت آن ها را از همان ابتدا تربيتي الهي قرار داه است و چون معامله اي که شهيدان با خدا مي کنند مربوط به جانشان است، داراي ارزش و اهميت زيادي است .

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه اردبيل بيان کرد: اين که داعشيان به نام کافر بودن سر مسلمانان را مي برند و حين انجام اين کار آيه ي قرآن را هم تلاوت مي کنند، از اسلام آمريکايي که امام خميني(ره) فرموده بود، نشات مي گيرد.

يادواره شهداي روستاي علي بلاغي برگزار شد

فياضي در پاسخ به توهين يکي از نمايندگان مجلس ششم به شهادت مدافع حرم محسن حججي گفت: اينگونه صحبت ها مختص وطن فروشان است و چنين اشخاصي حق حرف زدن و صحبت کردن را ندارند.

وي با اشاره به اين که شهيد محسن حججي در لحظه اسارت، با غيرت و عظمت حرکت مي کرد و هيچ واهمه اي از داعش نداشت گفت: زماني که سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران ده نفر از نيروهاي دريايي آمريکا را گرفتند، ترسيده بودند و گريه مي کردند ولي غيرت شهيد ححجي در برابر بدترين دشمن يعني داعش از چهره او کاملا مشخص بود.

حجت‌الاسلام فياضي در انتها بزرگترين ديده بان کشور را ولايت فقيه دانست و گفت: همه ما بايد قدر شناس ولايت فقيه باشيم.

 

يادواره شهداي روستاي علي بلاغي برگزار شد

يادواره شهداي روستاي علي بلاغي برگزار شد

يادواره شهداي روستاي علي بلاغي برگزار شد

يادواره شهداي روستاي علي بلاغي برگزار شد

ارسال نظرات