خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

آتش به اختیار، کار فرهنگی تمیز وخودجوش بدون فحاشی وبی قانونی

کارشناس سیاسی گفت: نفوذ دشمن به قدری گریبان جامعه ما را گرفته است که رهبر معظم انقلاب به همه جوانان این اختیار را دادند که مشکلات فرهنگی را تشخیص و در جهت رفع آن گام بردارند.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۲۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد هادی سیاسی استانی در جمع بسیجیان و هادیان سیاسی شهرستان خوسف اظهار داشت: بسیج یکی از محور های اصلی انقلاب اسلامی بوده که همین امر باعث شده است رهبر معظم انقلاب توصیه هایی به این قشر داشته باشد.

 وی ادامه داد: آتش به اختیار واژه ایست که جدیداً مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی مطرح کرده اند هر چند که این واژه بیشتر کاربرد نظامی دارد و زمانی که ارتباط افراد با فرمانده و مقام بالادستی قطع می شود این واژه کارآیی داردمشخصا امروز هم در عرصه فرهنگی در جاهایی ممکن است ارتباط اعضاء با مرکز قطع شود که این واژه از سوی مقام عظمی ولایت شده است.

 وی افزود: نفوذ دشمن به قدری گریبان جامعه ما را گرفته است که رهبر معظم انقلاب به همه جوانان این اختیار را دادند که مشکلات فرهنگی را تشخیص و در جهت رفع آن گام بردارند.

 وی در خصوص چیستی اتش به اختیار افزود: آتش به اختیار یعنی کار فرهنگی، تمیزو خودجوش بدون فحاشی و بی قانونی .

 وی در ادامه با اشاره به قسمتی از سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان در 17 خرداد ادامه داد: ایشان در آن سخنرانی فرمودند " من به همه‌ی آن هسته‌های فکری و عملیِ جهادی، فکری، فرهنگی در سرتاسر کشور مرتّباً میگویم: هرکدام کار کنید؛ مستقل و به‌قول میدان جنگ، آتش‌به‌اختیار".

وی در پایان اظهار داشت: بستر اجتماعی و فرهنگی جامعه به سمتی رفته است که رهبر معظم انقلاب این وظیفه خطیر را بر عهده جوانان انقلابی گذاشته اند تا بتوانند کشور رادر این عرصه در مقابل دشمن تا دندان مسلح محافظت نمایند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار