حجت الاسلام حسین زاده گفت: حوزه باید در این عرصه و اداره جامعه بر اساس اسلام ناب محمدی نظریه داشته باشد این مطالبه رهبر معظم انقلاب است ولی تولیدات در این حوزه زیاد نیست.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۷۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

حجت الاسلام سید رضا حسین زاده عضو بسیج طلاب و پژوهشگر دانشگاه امام حسین (ع) در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات امام خامنه‎ای در دیدار با طلاب حوزه های علمیه استان تهران گفت: طلاب و حوزه های علمیه نقش محوری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و حرکت آنها مردم را پای کار آورد.

وی افزود: الان نیز طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب حوزه باید در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی همان نقش محوری خود را ایفا کرده و در عرصه های مختلف حرف های نو مبتنی بر اسلام ناب محمدی داشته باشد.

عضو بسیج طلاب تصریح کرد: حوزه ها باید سبک زندگی بر اساس مبانی اسلام را تبیین کنند ولی متاسفانه ما در این حوزه کم کاری می بینیم. باید از مبانی دینی حرف های دقیق و نظریه پردازی صورت بگیرد تا تولید سبک و مدل داشته باشیم.

پژوهشگر دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: حوزه باید در این عرصه و اداره جامعه بر اساس اسلام ناب محمدی نظریه داشته باشد این مطالبه رهبر معظم انقلاب است ولی تولیدات در این حوزه زیاد نیست.

 

ارسال نظرات