خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان گرگان گفت: دشمنان با ترویج شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به دنبال ایجاد انحراف در جامعه ما هستند و در حال حاضر ۸۰ درصد ایرانی ها در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۸۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ سید علی مهاجر صبح امروز در همایش تجلیل از بسیجیان نمونه دستگاه های اجرایی استان گلستان که به مناسبت هفته دولت و هفته بسیج اصناف در فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: دولت باید خدمتگزار این ملت باشد که انجام خدمت یک اصل مستمر و ماندگار در باور کارمندان است و ماهیت کارمندان خدمت است که باید سریعا به کار همه مردم رسیدگی کنند.

وی با اشاره به ویژگی شهدا تصریح کرد: دل بریدن از عواطف و خواسته های شخصی، اخلاص، ایمان؛ قدرت معنوی تقوا، آرمان گرایی بر اساس جهان بینی الهی، عبادت؛ تدین؛ انس با قرآن و نماز، ارادت و پیروی نسبت به ائمه اطهار علیهم السلام، سرلوحه شهدا بود که بسیجیان باید این مهم را توجه داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان، تعقل و منطق و استدلال نه احساس و هیجان صرف، انجام وظیفه و تکلیف نه شهرت طلبی، بصیرت؛ قدرت تشخیص قوی، ترجیح مصلحت کشور و دین بر مصلحت شخصی، عدم هراس از مرگ، بی ادعایی و طلبکار نبودن از انقلاب و ایستادگی در برابر دشمن از دیگر ویژگی های شاخص شهدا می باشد.

مهاجر با بیان اینکه شهدا حافظ ارزش‎ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند بر لزوم روحیه خودباوری، ترویج تفکر «مامی‎توانیم»، خواهان وحدت ملی، عزت، استقلال و مردم‎داری تاکید کرد.

وی با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری بیان کرد: هر که می‎خواهد با آمریکا مبارزه اساسی کند باید به مردم خدمت کند لذا ما باید این مهم را سرلوحه بدانیم.

فرمانده سپاه گرگان بیان کرد: دشمنان با ترویج شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به دنبال ایجاد انحراف در جامعه ما هستند و در حال حاضر ۸۰ درصد ایرانی ها در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند.

مهاجر ادامه داد: در سال ۷۳ تنها سه شبکه ماهواره ای فارسی زبان فعالیت می کرد اما در سال ۹۱ این تعداد به ۱۲۵ شبکه ماهواره ای رسید لذا باید هوشیار باشیم.

وی با طرح این پرسش که امام خامنه‎ای اصلاح طلب است یا اصولگرا، گفت: امام خامنه‎ای فرمودند بنده دعوای این دو جریان را قبول ندارم و این تقسیم‎بندی را غلط می‎دانم، نقطه مقابل اصولگرا، اصلاح طلب نیست؛ نقطه مقابل اصلاح طلب، اصولگرا نیست، بنده معتقد به اصولگرای اصلاح‎طلب هستم.

فرمانده سپاه گرگان در وصف فرد بسیجی بیان داشت:  آمده ایم در بسیج تا بگوییم ما مراقب خود هستیم تا دچار غرور نشویم تا از گناه دوری و دچار غفلت نشویم تا دچار بی بصیرتی نشویم و بگوییم بسیج دست قدرت خدا، امتداد عاشورا و لشگر مخلص خدا است.

مهاجر افزود: آمده ایم بگوییم بسیج انقلاب و محافظه کار نیست، بسیج سد محکم در مقابل نفوذ بیگانگان است بسیج سیاسی اما سیاست زده و سیاسی کار نیست و متعلق به انقلاب است بسیجی متدین و متعهد ولی متهجر و خرافی نیست .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها