خبرهای داغ:
ابراهیم سعیدی
با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان
صبح امروز تیم نظارت ستادی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با حضور در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر از فعالیتهای معاونتهای ناحیه نظارت و از نزدیک نقاط قوت و ضعف عملکرد این رده را مورد بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۸۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ؛ صبح امروز تیم نظارت ستادی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان متشکل از معاونتهای مختلف ، جهت انجام نظارت ستادی در ناحیه فریدونشهر حضور یافتند.

 نظارت ستادی از ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر انجام شد

جلسه جمع بندی این برنامه با حضور معاونتهای استان و ناحیه و فرماندهان حوزه ها در نماز خانه ناحیه برگزار شد . در ابتدای این جلسه سرهنگ دوم پاسدار سید عباس میر کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر ضمن عرض خیر مقدم و تبریک روز عرفه و عید سعید قربان به معرفی اجمالی شهرستان و اقدامات ناحیه در سال گذشته پرداخت . وی در ادامه افزود یکی از ماموریت های اصلی سپاه پرورش نیروهای مومن و انقلابی مانند شهید حججی است .

سپس هریک از معاونتهای استان به بیان عملکرد معاونت تحت امر خود در یک سال گذشته  پرداختند و نقاط قوت و ضعف هر یک بیان شد.

در پایان هم سردار فداء جانشین فرماندهی سپاه استان به جمع بندی نهایی پرداخت و ضمن تقدیر از تلاش همه معاونتها با بیان اهداف و ماموریت های سپاه در چشم انداز 1404 افزود : هرچند در این ناحیه تلاش های بسیار خوبی صورت گرفته است اما برای نیل به اهداف والای انقلاب اسلامی راه طولانی و پر پیچ و خمی در پیش داریم که باید با روحیه جهادی و بسیجی و حرکت منسجم و هدفمند به این اهداف رسید.

ارسال نظرات