پیش بینی یکی از توزیع کنندگان مرغ در بازار تهران:

قیمت مرغ به مرز 12 هزار تومان هم می رسد

قیمت مرغ از 8 تا 9 هزار تومان دائما در حال تغییر است و پیش بینی می شود که قیمت مرغ تا مرز 12 هزار تومان یورش بردارد که یک مصرف کننده باید برای تهیه آن هزینه کند.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۰۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، یکی از پخش کنندگان مرغ در بازار تهران در خصوص گرانی های چند ماهه اخیر مرغ گفت: قیمت مرغ از 8 تا 9 هزار تومان دائما در حال تغییر است و پیش بینی می شود که قیمت مرغ تا مرز 12 هزار تومان یورش بردارد. البته قیمت مرغ نسبت به اقلام مصرفی دیگری چون گوشت و پیاز ناچیز است و 8 هزار تومان پایین ترین قیمت ممکن برای مصرف کننده به حساب می آید.

این پخش کننده مرغ در بازار تهران از حمایت نکردن دولت در ارائه تسهیلات گله مند بود و در این باره گفت: دولت باید به گرانی های اخیر ورود کند و بررسی شود که مشکلات بازار عرضه چیست؟ چرا قیمت ها به یکباره افزایش پیدا می کند و بدون آنکه دولت دخالتی کند، مردم و فروشندگان سختی کشند؟ این موضوعات درحالی است که فروشندگان و خرده فروشان بازار مرغ با سود 100 تومان مغازه های خود را اداره می کنند. اگر دولت برای پرورش مرغ و ملزومات که برای یک مرغدار لازم است، تهیه اش را آسان کند و برای آن تسهیلات قائل شود نه نیاز به واردات است و نه مردم اقلام مصرفی خود را گران می خرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار