استاندار لرستان:

سردار قنبری درمبارزه با آسیب‌های اجتماعی استان نقش بسیار زیادی داشت

استاندار استان لرستان گفت: سردار قنبری در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در استان نقش بسیار زیادی داشت و مقتدرانه روی این موضوع برنامه‌ریزی داشتند.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۱۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان هوشنگ بازوند در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان لرستان اظهار داشت: سردار قنبری در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در استان نقش بسیار زیادی داشت و مقتدرانه روی این موضوع برنامه‌ریزی داشتند.
سردار قنبری در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در استان نقش بسیار زیادی داشت

وی افزود: وزیر کشور تأکید فراوانی بر روی موضوع مبازره با قاچاق دارد و در استان راهکار‌های خوبی توسط ضابطان نیروی انتظامی و دادگستری استان انجام شد.
 
سردار قنبری در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در استان نقش بسیار زیادی داشت

وی با اشاره به هفته دولت عنوان کرد: ما مدیران باید تلاش کنیم الگوی مدیریتی که شهیدان داشتند را در دستور کار خود قرار دهیم.



وی بیان کرد: سردار قنبری فردی قانون‌گذاراست و در حیطه مسئولیت افسری مقتدر و با تعامل در ایجاد نظم و امنیت است که آگاه به همه ظرفیت‌های توسعه استان بود که خروجی این اقدامات جذب سرمایه‌گذاری‌هایی است که در استان صورت گرفت.


بازوند گفت: پلیس دستگاهی است که می‌تواند همکاری بین دولت و حوزه عمومی را به وجود بیاورد، پلیس صرفاً یک نیروی دولتی نیست بلکه برخی مواقع یک نیروی مدنی است و ارتباط بسیار زیادی با مردم دارد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار