مسئول کارآمدی و سازندگی بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی خبرداد؛

بهسازی 114 مدرسه در خراسان‌رضوی توسط جهادگران

مسئول کارآمدی و سازندگی بسیج دانش آموزی خراسان‌رضوی گفت: فعالیت‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی از اول تیرماه آغاز شده و تا ۲۹ شهریورماه ادامه دارد و حدوداً ۱۱۴ مدرسه در سال‌جاری زیر پوشش فعالیت‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۴۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهدی اشرافی اظهار داشت: 54 مورد اعزام برای انجام امور جهادی به مناطق مختلف خراسان‌رضوی در فصل تابستان انجام شده است.

وی با بیان این که 90 درصد اقدامات تاکنون انجام شده، تصریح کرد: تعداد نفرات اعزامی به اردوهای جهادی 5 هزار و 500 نفر که در غالب هر نفر 10 روز اعزام‌ها صورت گرفته است.

مسئول کارآمدی و سازندگی بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی گفت: بیشترین اقدامات انجام شده در حوزه‌‌های بهسازی و زیباسازی مدارس، تعمیر مساجد و ساختن خانه عالم است و امسال استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان برای انجام اقدامات جهادی شده است.

اشرافی بیان کرد: فعالیت‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی از اول تیرماه آغاز شده و تا 29 شهریورماه ادامه دارد و حدودا 114 مدرسه در سال جاری زیر پوشش فعالیت‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان این که به مدارس حاشیه شهر مشهد نیز فعالیت انجام داده‌ایم، خاطرنشان کرد: در هر ناحیه دو مدرسه در مشهد مقدس از سوی آموزش و پرورش معرفی شده و زیر پوشش اقدامات بسیج دانش‌آموزی قرار گرفته است.

مسئول کارآمدی و سازندگی بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی گفت: مدارس منتخب از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی معرفی شده و بسیج سازندگی و آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در انجام فعالیت‌‌ها ما را در انجام اقدامات جهادی یاری رسانده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها