یک فعال بسیجی در حوزه کشاورزی در گفتگو با«بسیج»:
کریمی گفت: با کارگاه کوچکی که شکل گرفت به لطف خدا برای 8 نفر دیگر اشتغال زایی شد و این روند به افرادی که غیر مستقیم با ما در ارتباط بودند صورت جدی تری به خود گرفت.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۸۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵

با دو میلیون سرمایه برای 8 نفر اشتغال زایی صورت گرفت

داود کریمی فعال بسیجی در حوزه کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره فعالیت های خود در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: از سال 86 وارد دانشگاه شیراز شدم و درابتدا شروع به مطالعه کردم. این روند تا پنج سال پیش ادامه داشت و در سال 91 با سرمایه ای نزدیک به دو میلیون تومان شروع به کار در استاندارترین شرایط کردیم.

وی با بیان اینکه تلاش هایی زیادی برای راه اندازی و بدست آوردن تجارب در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام شد افزود: فعالیت ها بیشتر در زمینه اقتصاد مقاومتی صورت گرفت که معمولا در تمامی شاخه های علم کشاورزی مطالعه انجام شد که نتیجه اش منجر به تولید ماده به نام هیدروپونیک ختم شد. این ماده فناوری در کشاورزی است که با آن می توان کشت بدون خاک را انجام داد. این فناوری فقط کشورهایی از آن بهره می برند که دارای تکنولوژی ها پیشرفته هستند که تعداد آن ها بسیار کم است.

این فعال بسیجی در خصوص حمایت هایی که از او به عنوان تولید کننده صورت گرفت بیان کرد: در ادامه نیاز به سرمایه ای بود تا بتوان کار را به صورت حرفه ای پیش برد که در این خصوص سازمان بسیج سازندگی وام هایی را با عنوان وام های اقتصاد مقاومتی ارائه کرد و توانستم با 30 میلیون وامی که اختصاص داده شد، گلخانه ای و کارگاهی مرتبط شکل دهیم.

کریمی در خصوص اشتغال زایی که با فعالیتش در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام داد عنوان کرد: با کارگاه کوچکی که شکل گرفت به لطف خدا برای 8 نفر دیگر اشتغال زایی شد و این روند به افرادی که غیر مستقیم با ما در ارتباط بودن صورت جدی تری به خود گرفت و در حال حاضر افراد زیادی را در خصوص اشتغال زایی مشغول به کار شدند.

ارسال نظرات