خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت:هدف اردوی های طرح هجرت 3 نهادینه کردن تفکر بسیجی برای سازندگی و بالندگی مناطق محروم کشور است.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۹۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ازکرمانشاه، عنوان کرد : فعالیت اردوهای طرح هجرت 3 در جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی مناطق محروم کشور است.

 

وی با بیان اینکه 150 دانش آموز صحنه ای به منظور شرکت در طرح هجرت 3 فعالیت دارند افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان از اهداف مهمی است که در اجرای این طرح ها مورد توجه بوده و با مشارکت گسترده آنان و برنامه ریزی های دقیق و منظم بسیج سازندگی هر سال شاهد مشارکت حداکثری دانش آموزان و دانشجویان در این طرح خواهیم بود.

 

وی تلاش بی‎ منت و خالصانه را یکی از مهم‎ترین مولفه‎های تجلی یافته در اردوهای جهادی دانست و افزود: در تربیت سازمانی و تشکیلاتی آنچه به طور واقع نیاز امروز فعالیت‎های در راستای رضا و قرب الهی است همین دو مؤلفه تأثیرگذار است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه اظهار کرد: اجرای طرح هجرت سه از تدابیر مقام معظم رهبری برای توسعه و آبادانی مراکز آموزشی است.

 

وی با بیان اینکه پروژه ها در اردوهای طرح هجرت با پیوست فرهنگی، اقتصادی و عمرانی اجرا می شود تصریح کرد: بسیج سازندگی با اجرای برنامه های طرح هجرت گام مهم و موثری بر محرومیت زدایی برداشته است.

 

 

 

ارسال نظرات