خبرهای داغ:
استاندار خوزستان:

بسیاری از نیروهای داعش، بویی از اسلام نبرده‌اند

استاندار خوزستان هدف از تشکیل گروه‌های تکفیری را برای نشان دادن چهره غیر واقعی از اسلام دانست و گفت: بسیاری از نیروهای داعش، بویی از اسلام نبرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۹۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱

غلامرضا شریعتی امروز در آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم خوزستان اظهار داشت: خیلی خرسندم که توانستیم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و بزرگداشت آنها را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم همه ما برای همراهی و قرار گرفتن در مسیر افکار و اندیشه‌های این شهدا تلاش کنیم و نوع نگرش و تفکر این شهدا در مسیر زندگی جوانان قرار بگیرد و الگوی رفتاری آنها شود.

استاندار خوزستان با گرامیداشت شهدا بیان کرد: شهید حامد جرفی (نخستین شهید دولت در دفاع مقدس) و شهید سید مهدی موسوی (نخستین شهید مدافع حرم دولت) الگوی مناسبی برای همه اقشار جامعه هستند که باید معرفی شوند.

وی تصریح کرد: بزرگداشت شهدای مدافع حرم به خاطر از خودگذشتگی‌هایی است که آنها انجام دادند و برای دفاع از حریم اسلام مهاجرت کردند.

شریعتی در ادامه بزرگداشت شهدای مدافع حرم دولت را امری ضروری دانست و گفت: باید طوری رفتار کنیم که احترام به آنها و قرار گرفتن در مسیر نورانی‌شان سرلوحه کار ما باشد.

وی تاکید کرد: نباید بزرگداشت شهدا فقط در یک زمان و یک تاریخ خاصی باشد بلکه باید همیشه به یاد آنها باشیم و از آنها الگو پذیری کنیم.

استاندار خوزستان گفت: شهادت کسی که در سازمان و اداره خود فعالیت می‌کرد باید بر دیگر افراد شاغل در این اداره تاثیر داشته باشد و حرکت آن سازمان به سمت آرمان‌های شهدا را بیشتر کند.

وی عنوان کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن نیاز ما به تمسک به شهدا و سرلوحه قرار دادن آنها بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

شریعتی برگزاری بزرگداشت شهدا و برنامه‌های معنوی را غذای فرهنگی جامعه توصیف کرد و در همین ارتباط توضیح داد: الگو قرار دادن حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  و حضرت ابوالفضل العباس(ع) سبب شد که چنین فرزندان رشید و شهدای والامقامی تربیت شوند.

وی تاکید کرد: شهدای مدافع حرم در سازمان‌ها و ادارات به عنوان الگوی رفتاری معرفی شوند.

استاندار خوزستان هدف از تشکیل گروه‌های تکفیری را برای نشان دادن چهره غیر واقعی از اسلام دانست و تصریح کرد: بسیاری از نیروهای داعش، بویی از اسلام نبرده‌اند.

شریعتی در همین ارتباط عنوان کرد: بر اساس بررسی سازمان ملل متحد درباره داعشی‌ها معلوم شد تعداد قابل توجهی که شاید بیش از 50 درصد آنها باشد حتی نماز خواندن بلد نیستند و از احکام دین مبین اسلام اطلاعی ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار