خبرهای داغ:
استاندار گلستان در مراسم یادواره شهدای کارمند استان گلستان ؛
استاندار گلستان با اشاره به اینکه مسوولان باید شهیدان رجایی و باهنر را در عرصه خدمت به مردم الگوی خود قرار دهند، گفت: نباید تاریخ‌های راستین انقلاب را فراموش کنیم.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۳۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، دکتر حسن صادقلو صبح امروز در مراسم یادواره شهدای کارمند استان گلستان اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر و تمام شهدای اسلام خدایی شدند.
وی ادامه داد: این جلسات یادواره و یارآوری، جلسات عبرت است زیرا باید با الگو گرفتن از این دو شهید باید عملکرد خود را ارزیابی کنیم.
استاندار گلستان بیان کرد: باید نگاه عمیقی به زندگی شهیدان رجایی و باهنر داشته باشیم و نباید این تاریخ‌های راستین انقلابی را فراموش کنیم.
صادقلو گفت: اینکه نسلی به انقلاب پیوند نمی‌خورند برای این است که نگاه و نظر به انقلاب و عبرت‌ها در انقلاب را نتوانستیم به نسل جوان منتقل کنیم.
وی افزود: اولین شاخصه شهیدان رجایی و باهنر شاخصه فکری است و اگر می‌خواهیم به یک نمونه مدیر نظام اسلامی مطرح شویم، باید از نظر فکری به این جایگاه برسیم و خود را تقویت کنیم.
استاندار گلستان گفت: هر مدیر باید شاخص‌های فکری و عقیدتی نظام را باید داشته باشد و این شاخص‌ها را می‌توان در قانون اساسی، بازخوانی فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به خوبی یافت.
صادقلو با بیان اینکه شهید رجایی مردمی، بی‌ریا، ساده و بصیر بود گفت: برخی رفتارهای رزمندگان و شهدای انقلاب رفتارهای برجسته و بارزی است که شاید امروز حتی خود من نتوانستم آن را انجام دهم و این رفتارها بود که شهیدان رجایی و باهنر را به جهان معرفی کرد.
وی افزود: گاهی ما زمانی که دارای مسئولیت و صندلی ریاست می‌شویم چه ها که نمی‌کنیم و برای این دنیا چه اقداماتی انجام می‌دهیم در حالی که بنیانگذار انقلاب درخصوص شهیدان رجایی و باهنر فرمودند که ریاست در این دو شهید تاثیری نداشته بلکه اینها بودند که در ریاست تاثیر گذاشتند.
وی متذکر شد: نیاز امروز ما بیش از هر روزی مدیریت جهادی و مدیریت تلاشگر و خستگی ناپذیری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها