خبرهای داغ:
در هفته دولت سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر با حجت الاسلام سهرابی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۵۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛در دیداری که به مناسبت هفته دولت بین حجت الاسلام سهرابی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان و سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر برگزار شد حجت الاسلام سهرابی گفت : وجود شما پاسداران برای نظام و انقلاب ضروری است .
وی در ادامه افزود :به دنبال این هستیم در سطح محلات و مساجد با تعامل بین هیئات امنا و پایگاه های بسیج بهره وری نهایی را بکنیم و امیدواریم در آینده ،با تعاملی که داریم اتفاق خوبی در وقوفات بیفتد.
حجت الاسلام سهرابی همچنین با اشاره به برنامه های محرم الحرام در سطح استان گلستان گفت :محرم باید به همه جا کشانده شود حتی در بازارو برای تحقق این امر۶۰ روحانی از قم به استان گلستان اعزام خواهند شد و سپاه و بسیج میتواند کمک شایانی به این امر کند.
مدیر گل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در پایان ابراز داشت :موضوعات مبطلا به از جمله بی حجابی ، ره آودهای انقلاب اسلامی در ماه محرم باید برای مردم گفته شود، داده های انقلاب ما به اصل نظام و خون شهدا کار داریم.
در این دیدار همچنین سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان اظهار داشت: سپاو بسیج همانند گذشته در برنامه های مختلف مذهبی از جمله محرم حضوری پر رنگ خواهد داشت.
مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گرگان با اشاره به برنامه های ماه محرم هیئت رزمندگان اسلام اذعان کرد: برنامه روضه صبح ،برنامه سه سالگان حسینی ،احلی من العسل،شیر خوارگان حسینی و تاسوعای حسینی با همکاری بین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان و سپاه گرگان برگزار خواهد شد.
وی در پایان با بیان اینکه ویژه برنامه رهروان حسینی برای اولین باردر شهرستان گرگان برگزار میگردد گفت: برنامه اجتماع بزرگ رهروان حسینی در هفته پایانی ماه ذی الحجه در خیابان پاسداران جنب پارک شهر گرگان با همکاری وحضور هیئات مذهبی شهرستان گرگان برای اولین بار برگزار خواهد شد.
در پایان این مراسم فرمانده سپاه نینوا با اهداء لوح از زحمات اداده کل اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها