برگزاری یادواره شهدای هفته دولت در مسجد جامع دلفان

یادواره شهدای هفته دولت با حضور فرماندار، امام‌جمعه مسئولین و مدیران ادارات مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر در محل مسجد جامع شهر نورآباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۵۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جعفر طولابی در مراسم یادواره شهدای هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از حضور امام‌جمعه و اعضای شورای اداری در برنامه‌های هفته دولت و همچنین مسئولین ادارات جهت اجرای برنامه‌ها تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: در هفته دولت امسال علاوه بر افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن تعداد ۵۰ طرح و پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۳۴ میلیارد تومان جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی هم به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

فرماندار دلفان اظهار داشت: هدف مسئولین بایستی ارائه خدمت و خدمات با نیت خالصانه به محرومین و مستضعفان و توجه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که امروزه امنیت، استقلال، و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است، باشد.

طولابی تصریح کرد: مسئولین توجه به ارزش‌های اسلامی، قرآن، آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و پیروی از راه شهدا را سرلوحه کار و خدمت قرار دهند.
در ادامه این مراسم نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمیاری امام‌جمعه برگزار شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات