مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان :

۶۷ واحد صنعتی استان لرستان به تملک بانک‌ها درآمده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان گفت: هم اکنون ۶۷ واحد صنعتی استان لرستان به تملک بانک‌ها درآمده است.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۵۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزار ی بسیج از لرستان، بختیار رازانی عصر امروز در کمیته حمایت قضایی استان لرستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه لرستان بیشترین آمار تملک واحد‌های تولیدی را به خود اختصاص داده است اظهارداشت: هم اکنون ۶۷ واحد صنعتی استان لرستان به تملک بانک‌ها درآمده است.

وی افزود: تملک فرایند کاملا قانونی است، ولی متاسفانه نتیجه آن منجر به ایجاد تولید یا بازده سرمایه‌ای که تملک می‌شود نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان عنوان کرد: قاعدتا بانک‌ها از طریق مزایده و اجاره به شرط تملیک می‌توانند باز فعالی کنند، اما چون کار بانک‌ها بنگاه داری نیست این سرمایه‌ها مستهلک می‌شود.

وی عنوان کرد: برخی از واحد‌های تولیدی استان لرستان حدود پنج سال در تملک بانک هستند واین در حالیست که سرمایه این واحد‌های تولیدی حتی یک نگهبان هم ندارند.

رازانی بیان کرد: فرایند تملک علی رغم اینکه قانونی است، اما آن را بیهوده می‌دانم هم اکنون نیز ۲۰ واحد تولیدی روی دست ما است و بانک تقاضای تملک آن‌ها را دارد، اما چون نتیجه را مثمر و ثمر نمی‌دانیم تملک آن را به تعویق انداخته ایم.

وی ضمن انتقاد از قطع گاز از سوی شرکت گاز بدون اطلاع قبلی گفت: شرکت گاز درصورت انجام تعمیرات جهت قطع گاز به شرکت‌ها به ویژه واحد‌های تولیدی که خط تولید آن‌ها خمیره و پلاستیک است اعلام کنند، چون درصورت خسارت باید آن را تقبل کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار