با حضور جمعی از مسئولان استانی خانواده شهدای مدافع حرم خوزستان تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۸۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴

همزمان با هفته گرامیداشت دولت آئین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم خوزستان برگزار شد.

در این برنامه غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، سردار محمود معین‌پور جانشین سپاه حضرت ولیعصز(ع) خوزستان، سردار محمد علی‌پور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و کیخسرو چنگلوایی رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان حضور داشتند.

همچنین آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید لطف الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و جمع دیگری از طلاب و روحانیون خوزستانی نیز در این برنامه شرکت کردند.

در این آئین معنوی جمعی از خانواده‌های معظم شهدای استان خوزستان از جمله خانواده سردار شهید هادی کجباف از شهدای مدافع حرم شوشتر و جمعی از دوستان شهید مدافع حرم حمیدرضا فاطمی‌اطهر نیز حضور یافتند.

جمعی از دوستان و همرزمان سردار شهید روزبه هلیسایی نخستین شهید جاویدالاثر مدافع حرم خوزستان نیز با حضور در این برنامه یاد شهدا را گرامی داشتند.

تجلیل از خانواده خانواده شهید نادر حمید از شهدای مدافع حرم شهرستان باوی و خانواده شهید علی حسینی کاهکش از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین در این برنامه از خانواده شهید بسیجی سید مهدی موسوی، نخستین شهید مدافع حرم دولت و استان خوزستان نیز تجلیل شد.

خانواده شهید داوود نریمیسا یکی دیگر از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا از استان خوزستان نیز در این آئین تجلیل شدند.

در این برنامه غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: امیدواریم نوع نگرش و تفکر این شهدا در مسیر زندگی جوانان قرار بگیرد و الگوی رفتاری آنها شود.

ارسال نظرات