معاون موزه‌داری و امور روایتگری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: از مهر ماه سال 92 تا پایان سال 95 قریب به پانصد هزار نفر از تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۹۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، «حسین رجب‌زاده» معاون موزه‌داری و امور روایتگری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام این خبر اظهار داشت: جمع کثیری از بازدیدکنندگان علاوه بر بازدید از تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سراسر نمای مقاومت (پانوراما) که مهر ماه سال گذشته افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است بازدید به‌عمل می‌آورند.

وی ادامه داد: سراسر نمای مقاومت که در ضلع جنوبی شرقی محموطه موزه قرار دارد با مساحت 4500 متر زیر بنا و با استفاده از ده‌ها دستگاه ویدئو پروژکتور که در بخش زیر گنبد سراسر نما قرار گرفته است، امکان پخش فیلم را به صورت 360 درجه‌ای دارد.

معاون موزه‌داری و امور روایتگری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: این مجموعه با بهره‌گیری از نگاه آمیخته به هنر هنرمندان، تصاویری از مقاومت خرمشهر، لحظه اشغال، دفاع و آزادسازی را پیش روی بازدیدکنندگان قرار می‌دهد و همه روزه از ساعت 9 صبح الی 5 عصر با اعمال تخفیف 70 درصد آماده بازدید علاقمندان می‌باشد.

انتهای پیام/ 241

ارسال نظرات