فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان امنیت استان کردستان را حاصل روحیه بسجی دانست و گفت:یک سوم مردم این استان بسیجی هستند.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۹۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی در مراسم گرامیداشت روز بسیج کارمندان که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند گفت: در خیلی از جا‌ها می‌بینیم که کارکنان تلاش جهادی می‌کنند، اما کمتر مشاهده می‌شود؛ باتوجه به اینکه در عرصه خدمت‌گذاری در کنار هم هستیم خارج از تعارف وظیفه دارم به همه کارکنان دولت که کسوت ارزشمند ارائه خدمت و خدمت‌گذاری به مردم دارند خدا قوت عرض کنم.

وی با اشاره به اهتمام مأموریت بسیج گفت: میانگین جمعیت بسیج در استان نسبت به استان‌های دیگر با وجود ملاحضات بالا که اگر دیگران بشنوند می‌گویند باید پایین باشد بسیار بالاست چرا که درک عمیق از وضعیت موجود و ارزش‌های بالای دین و اهتمام به آب و خاک در استان را شاهد هستیم.

یک سوم جمعیت استان کردستان بسیجی هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه یک سوم جمعیت استان بسیجی است، تصریح کرد: تعریفی که از بسیج داریم ناقص بوده و تعریف رهبر معظم انقلاب که فرمود: ه‌اند: "همه آن‌هایی که به کشور و انقلاب به تمامیت ارضی و تعلق به ارزش‌ها همه بسیجی هستند حتی اگر پرونده در مراکز بسیج نداشته باشند" کامل است و تعریف کامل رهبر با تعریف ناقص ما در مورد مردم استان کردستان صدق می‌کند و مصداق آن وجود امنیت استان است که در بطن و بدنه خود مردم وجود دارد.

وی گفت: استان کردستان با وجود اینکه شاخص‌های بالای ناامنی و وجود مرز‌ها که خیلی از استاندارد‌ها و انسداد مرزی در آن تعریف نشده، اما امنیت کامل در این خطه پایدار است.

وحدت رویه بین مردم، مسئولان، ادارات، نیرو‌های نظامی و امنیتی در کردستان بی‌نظیر است

سردار رجبی افزود: وحدت رویه بین مسئولین، نهادها، ادارات، نیرو‌های نظامی و امنیتی در استان کردستان در سطح بالایی بوده و این یک امید و نوید برای مردم است.

وی با بیان اینکه در جایی دیگر سراغ ندارم که وحدت‌رویه استان وجود داشته باشد، اظهار کرد: این وحدت و هم‌افزایی سبب قدرت معجزه آسا و تولید امنیت می‌شود و در استان تولید قدرت بازدارندگی می‌کند که به عنوان شاخصه اول تعریف می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به تعریف امنیت گفت: راهبرد نظام در استان امنیت پایدار مردمی است و امنیت راهبرد همه سازمان‌ها و ادارات است و قوتی محسوب می‌شود که باید قدر آن را بدانیم و برای قدرت گرفتن آن اهتمام و تلاش کنیم.

وی گفت: سالانه در سطح سپاه و بسیج جشنواره‌ای برگزار می‌شود که عملکرد‌های خوب را در سطح کشور ارزیابی می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: در استان دو تا سه نفر از فرماندهان در جشنواره مالک اشتر مقام آوردند و شاید ارزیابی ما خیلی احاطه نداشته باشد که عملکرد بقیه دوستان را ببینیم چراکه سهم استان در جشنواره مالک اشتر بیشتر از این‌هاست.

سردار رجبی با بیان اینکه خیلی از استان‌ها در جشنواره‌های ملی سهمی ندارند، افزود: امیدواریم در سال آینده استان کردستان بیشترین سهم کشور را به لحاظ ارزیابی عملکرد در جشنواره مالک اشتر داشته باشد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات