در نشست مشترک سپاه و دانشگاه آزاد دشتستان:

اردوهای جهادی محل پرورش شهید حججی هاست/ نقش دانشگاه در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بسیار کلیدی و حساس است

بوشهرـ فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان گفت: اردوهای جهادی محل پرورش شهید حججی هاست،کسی که با خودسازی در اردوی جهادی و تهذیب نفس خویش ،خود را به صف اول مدافعان حرم رساند و در غربت و اوج مظلومیت و البته با اقتدار و افتخار به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۸۹۱۱۲۰۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نعمت ا... غلامپور فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان در نشست هم¬اندیشی با رییس دانشگاه آزاد اسلامی برازجان، گفت: تعامل بسیار قابل قبولی بین مجموعه دانشگاه و بسیجیان برقرار است که این امر موجب بالا بردن توان خدمت در دانشجویان بسیجی است نقش دانشگاه در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بسیار کلیدی و حساس است زیرا جوانان در اوج جوانی خود وارد دانشگاه می¬شوند و انرژی آنان میتواند با برنامه¬ریزی صحیح در مسیر تعالی فکر و روح آنان قرار گیرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان با اشاره به اینکه یکی از برنامه های تاثیرگذار مشترک بین دانشگاه¬ها و بسیج برگزاری اردوهای جهادی است، اظهار کرد: اردوهای جهادی محل پرورش شهید حججی¬هاست،کسی که با خودسازی در اردوی جهادی و تهذیب نفس خویش ،خود را به صف اول مدافعان حرم رساند و در غربت و اوج مظلومیت و البته  با اقتدار و افتخار به مقام رفیع شهادت نائل آمد و تبدیل به الگویی برای جوانان این سرزمین شد.

غلامپور افزود: دانشگاه¬ها در دفاع از ارزش¬های انقلاب و نظام ، همچنین تکریم و گرامیداشت شهدا و گسترش اندیشه شهادت و ایثار در جامعه با استفاده از توان علمی،آموزشی خود تاثیرگذارند و باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی بهره برد.

 ستار یحیایی فرمانده بسیج فرهنگیان شهرستان دشتستان گفت: بسیج فرهنگیان آمادگی کامل دارد تا با مشارکت بسیج دانشجویی دانشگاه برنامه¬های مناسبتی،آموزشی و خدماتی انجام دهد و بی¬شک این همکاری می¬تواند نقطه عطفی در ایجاد رابطه بین فرهنگیان و دانشگاهیان باشد.

داوود یحیایی رییس واحد دشتستان اظهار کرد: برای حفظ و گسترش این شجره طیبه بسیجیان عزیز ما باید حضور و فعالیتشان در بسیج توام با عشق و اخلاص باشد.

یحیایی افزود: فعالیتهای اردوهای جهادی بسیج دانشجویی واحد دشتستان در گرمای پنجاه درجه در روستاهای محروم دشتستان جای تقدیر دارد و افتخار آفرینی دانشجویان بسیجی در اردوهای راهیان نور و کسب عنوان برتر اردوی راهیان نور در استان که مجموعه مدیریتی دانشگاه نهایت همکاری و مساعدت را با این عزیزان انجام داده است در کارنامه خب ثبت کرده است.

وی عنوان کرد: جرای برنامه¬های فرهنگی و ارزشی از اولویت¬های دانشگاه است که لطف خدا در سال 96 مانند سال قبل برنامه¬های فرهنگی مطلوبی تدوین و برنامه¬ریزی شده است./انتهای پیام

 

ارسال نظرات