خبرهای داغ:
فرماندار خوروبیابانک عنوان کرد:

پتاس و گردشگری دو محور توسعه شهرستان خوروبیابانک

فرماندار خوروبیابانک گفت: پتاس یکی از طرح های بزرگ اکتشافی شورابه های جهان در منطقه خوروبیابانک است که برند پتاس متعلق به شهرستان خوروبیابانک در استان اصفهان است.
کد خبر: ۸۹۱۱۲۲۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خورعلی استوار در مراسم گرامیداشت شهادت شهید رجایی و باهنر و هفته دولت در مسجد النبی(ص) خور با اشاره به خدمات دولت در سال های گذشته گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلاش مضاعف و کار جهادی برای افزایش بهره وری در کار اجرایی نیازمند است.
فرماندار خوروبیابانک تحقق توسعه آمایش سرزمینی را نیازمند عزم راسخ مسئولان اجرایی دانست و افزود: برنامه ششم در اسناد بالا دستی ارسال شده است و اگر مسولان دستگاه اجرایی به صورت پویا در حیطه کاری خود انجام وظیفه کنند جذب بودجه محقق خواهد شد.
وی محور توسعه شهرستان را بر دو محور پتاس و گردشگری استوار دانست و افزود: پتاس یکی از طرح های بزرگ اکتشافی شورابه های جهان در منطقه خوروبیابانک است که برند پتاس متعلق به شهرستان خوروبیابانک در استان اصفهان است.
استوار تصریح کرد: با پیگیری مسئولان مجتمع معدنی پتاس، واحد تولیدی جدید با اشتغال ۵۰ نفر شروع به کار خواهد کرد.
وی تصریح کرد: پتاس خوروبیابانک و سولفات آن به عنوان یک برند در کشور شناخته شده است و فعالیت هایی که در سیستان و بلوچستان انجام می شود توسط همکاران پتاس است.
فرماندار خوروبیابانک خاطرنشان کرد: توسعه شهرک صنعتی یکی دیگر از اهداف ماست که می طلبد صنایعی که زیر مجموعه پتاس هستند در این ناحیه مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کنند.
وی با اشاره به اتمام عملیات ساخت ساختمان بیمارستان شهر خور گفت: بیمارستان آفتاب هشتم تکمیل و تجهیز شده است و منتظر تامین نیروی متخصص و کادر درمانی است، مردم باید از خدمات نرم افزاری پزشکان متخصص در کنار ساختار درمانی شهرستان استفاده کنند.
استوار حضور سرمایه گزاران در صنعت گردشگری و تردد گردشگران را باعث درآمد زایی در این بخش عنوان کرد و افزود: وقتی در بخش کلان در مورد گردشگری تاکید شده است و این امر موجب ورود ارز و جلوگیری از خروج ارز می شود باید توجه ویژه ای به آن شود.
وی با اشاره به تأمین مالی داعش از درآمد گردشگری کشور ترکیه گفت: برای مقابله با داعش که از راه گردشگری تامین مالی می شود با توسعه صنعت گردشگری در شهرستان و جذب گردشگر از خروج ارز جلوگیری کرد.
فرماندار شهرستان تحرک و پویایی در روستاها را به وسیله صنعت گردشگری زمینه ساز تامین امنیت دانست و افزود: امروزه عروسان کوره گز با زیرساخت های خود مورد توجه قرار گرفته و حضور گردشگران باعث توسعه روستا و جلوگیری از فراموشی آن می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار