آب رسانی بیش از 30 روستا در چهارمحال و بختیاری با تانکر

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اينکه در ابتداي دولت يازدهم آبرساني به 220 شهر و روستاي استان با تانکر انجام مي‌شد تصريح کرد: در حال حاضر آبرساني با تانکر به کمتر از 40 روستا رسيده است
کد خبر: ۸۹۱۱۲۳۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در آئین افتتاح مجتمع سرگرمی، تفریحی، ورزشی و چندمنظوره آپاما هفشجان، اظهار کرد: راه‌اندازی این مجتمع‌ها قطعاً باعث رشد اقتصادی استان خواهد شد .

سلیمانی دشتکی با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: انقلاب اسلامی انقلاب الهی بود که باعث احیای اسلام شد .

استاندار خاطرنشان کرد: در دوران قبل از انقلاب چنانچه مستشاران و نیروهای آمریکا در کشور مرتکب اعمال ضداخلاقی و جنایت می‌شدند ایرانیان اجازه محاکمه آنان را نداشتند .

سلیمانی دشتکی ادامه داد: مظاهر غربی در دوران قبل از انقلاب باعث تحریف رفتارهای فرهنگی و شکسته شدن بنیان خانواده شد 

استاندار خاطرنشان کرد: امسال همزمان با هفته دولت 366 پروژه با اعتبار 230 میلیارد تومان در این استان به‌بهره‌برداری و عملیات اجرایی 50 پروژه با اعتبار 190 میلیارد تومان آغاز شد .

وی گفت: در ابتدای دولت یازدهم آبرسانی به 220 شهر و روستای استان با تانکر انجام می‌شد که در حال حاضر به کمتر از 40 روستا رسیده است 

استاندار خاطرنشان کرد: همچنین در طی چهار سال گذشته افزایش طول بزرگراه‌های استان از 110 به 350 کیلومتر از راه‌ها و احیای ناوگان حمل و نقل را از دیگر اقدامات دولت گزارش کرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 20 هزار میلیارد تومان به منظور اشتغال‌زایی 970 هزار نفر برای طرح‌های اشتغال فراگیر از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده شد که سهم این استان از این میزان اعتبار 842 میلیارد تومان است 

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: جذب این میزان اعتبار فرصت بسیار مطلوبی برای ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری استان است.

وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت، احیای حقوق شهروندی و فعالیت‌های عمرانی در بخش‌های مختلف کشور و استان از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم است .

وی در پایان توسعه کلینیک‌های درمانی، طرح توسعه بیمارستان‌های استان، ساخت خانه‌های بهداشت، تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی به وسایل و تجیزات نوین را از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته مسئولان استان در دولت تدبیر و امید برشمرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار