نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اقتدار کشور در جهان گفت: امروز ایران اسلامی الگوی بسیاری از کشورهای جهان شده است.
کد خبر: ۸۹۱۱۲۷۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  آیت الله مصطفی علماء در دیدار با فرماندهان و جمعی از پرسنل پدافند هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه گفت: تمام فعالیت‌های شما برگشت به اسلام دارد و هیچ مقامی بالاتر از این نیست که انسان مدافع اسلام باشد و این کار اولیاء الهی مثل خود حضرت سیدالشهداء (ع) است که همه چیز خود را در راه اسلام و دین خدا فدا کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز تنها کشوری که اضافه به اسلام دارد جمهوری اسلامی ایران است و دفاع از این نظام مقدس عبادت است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز شما تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا که یک فقیه عادل و بینا است انجام وظیفه می کنیدو این افتخار بزرگی است و در دنیا بی‌نظیر است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: دشمن از تفکر و قدرت اسلام هراس دارد و اینکه همواره سعی دارد ما را تحت فشار قرار دهد و محدود کنند به این خاطر است ولی با تمام این فشارها و سنگ اندازی ها می بینید که امروز ایران اسلامی الگوی بسیاری از کشورهای جهان شده است.

 

وی تاکید کرد: باید همواره هوشیار و بیدار باشیم و برای نیروهای نظامی این موضوع اهمیت دوچندان دارد چون دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است.

ارسال نظرات