خبرهای داغ:
امیرحسین مرادی و مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) از گروه جهادی شهید مجتبی کاویانی در روستای میرآباد قم بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۱۱۲۸۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، گروه جهادی شهید مجتبی کاویانی از پایگاه مقاومت بسیج چهارده معصوم(ع) حوزه شهید بهشتی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) جهت تعمیر و نوسازی خانه های نیازمندان به روستای میرآباد قمرود قم اعزام شدند. قرار است این گروه جهادی به مدت یک هفته کار را به اتمام برسانند.

امیرحسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در جمع بسیجیان گروه جهادی شهید مجتبی کاویانی در مسجد امام حسین(ع) روستای میرآباد قمرود ضمن تشکر و خسته نباشید به بسیجیان ابراز داشت: تنها نیرویی که می تواند در پیشرفت و خدمت رسانی به محرومان خالصانه خدمت کند بسیج است.

وی افزود: بسیجیانی که بدون دریافت هیچ چیزی خالصانه به دور از خانواده و کار و شهر خود به روستاهای محروم می آیند و در آبادانی این روستاها خدمت می کنند این افراد در پیشگاه خداوند از مقام بالایی برخوردار هستند.

مرادی درادامه افزود: انشاءالله به کمک بسیجیان گروه جهادی تمام مناطق محروم استان قم را خدمت رسانی نمائیم و بعد از آن به مناطق دیگر کشور بپردازیم.

لازم به ذکر است گروه جهادی شهید مجتبی کاویانی 23 نفر بسیجی هستند و سه روز است  که به روستای میرآباد قمرود اعزام شده اند و سه خانه نیازمند که به علت مشکلات مالی نتوانسته اند خانه خود را تعمیر نمایند و باعث فرو ریختن سقف  و دیوار خانه شده بود در تعمیر و نوسازی است و در کنار مسجد امام حسین(ع) این روستا یکی از بسیجیان گروه جهادی به مردم روستا با لوازم آرایشگری خود به صورت رایگان خدمت رسانی  می کند.

ارسال نظرات