با حضورمعاون حفاظت از زیست دریایی محیط زیست کشور ؛

۴۰ پروژه عمرانی رفاهی و خدماتی سرعین افتتاح شد

همزمان با هفته دولت و با حضور حضورمعاون حفاظت از زیست دریایی محیط زیست کشور و مسئولین استانی ۴۰ پروژه عمرانی رفاهی و خدماتی سرعین با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۸۹۱۱۳۰۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، افتتاح بیش از ۳۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی خدماتی و رفاهی در شهرستان سرعین به مناسبت هفته دولت و با حضور خانم فرشچی معاون حفاظت از زیست دریایی محیط زیست کشور با پرده برداری از ۲۰ پروژه برگزار شد.
با حضور  نماینده عالی دولت  و معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل و جمعی از مدیران کل در ابتدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و سپس در محل ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهری سرعین حضور یافته و ضمن افتتاح این پروژه از جزئیات پروژه نیز با خبر شدند.
عباس زاده مدیر کل فاضلاب استان اردبیل با بیان این مطلب که شهرستان سرعین به جهت اولویت مسائل زیست محیطی به خاطر حضور خیل عظیم مسافرین برای آب و فاضلاب استان اولویت داشته افزود: برای اتمام و بهره برداری این پروژه با تمام توان و نیرو گام برداشته ایم که خوشبختانه امروز نیز به بهره برداری رسید و در خدمت مردم فهیم شهرستان سرعین قرار گرفت.
وی ادامه داد :برای اتمام و بهره برداری ایستگاه تصفیه خانه و پمپاژ ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و ۳۲ کیلومتر شبکه خط انتقال فاضلاب شهری انجام گرفته است.
وی خاطر کرد: این پروژه در سال ۸۹ شروع کلنگ زنی شده و امروز به بهره برداری رسیده و روزانه ۲۴ هزار نفر ظرفیت و ۱۰ هزار متر مکعب پساب شهری را دفع می کند.
بعد از افتتاح این پروژه به دیدار خانواده شهید زارعی روستای کلخوران حضور یافته و ضمن دلجویی از پدر و مادر دو شهید عزت امروز را مدیون صبوری و مقاومت و خون شهدا دانستند
و در پایان با حضور در مجموعه رفاهی بین جاده ای گنج پدر ۲ حضور یافته و از این مرکز بهره برداری نمودند.
محمد موسی زاده مدیر مجموعه رفاهی گنج پدر ۲ با اشاره به اینکه ۷ میلیارد تومان آورده شخصی و بدون دریافت وام بانکی این مرکز را به بهره برداری رسانده از نمایندگان دولت خواست تا با همراهی از ایشان و مساعدت های لازم برای احداث بزرگترین پارک آبی کشور وی را همراهی نمایند.
اقبال عباسی معاون امور هماهنگی و منابع انسانی استانداری اردبیل با بیان این موضوع که حمایت از سرمایه گذاران جزو اهداف دولت به حساب می آید افزود :در دولت تدبیر و امید سعی بر این است که حافظ منافع سرمایه گذاران باشیم تا بتوانیم نه تنها سرمایه گذرانی چون مدیر گنج پدر ۲ را راضی نگه داریم تا سود خویش را تامین نمایید بلکه دیگران نیز تشویق به سرمایه گذاری باشند.
وی خاطر کرئ:با توجه به اولویت پروژه گنج پدر به جهت حضور و موفقیت در پروژه قبلی طبق خواستار این سرمایه گذار از فرماندار سرعین خواست نسبت به رضایت ایشان برای ساخت مجموعه پارک آبی اجازه ساخت مجموعه دیگری را در نزدیکی این مجموعه را ندهند.
عاطف ناصری فرماندار سرعین نیز با بیان اینکه امسال ۴۰ پروژه با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد تومانی در شهرستان سرعین به بهره برداری رسید توان فعالیت بخش خصوصی را در طول چهار سال گذشته در افتتاح های پروژه ها ۹۵ درصد عنوان کرد و خاطر نشان کرد دولت همیشه پشتوانه محکمی برای حمایت از سرمایه گذاران است و این فعالیت موفق بخش خصوصی گواه بر این ادعاست.
 فرشچی معاون زیست دریایی محیط زیست کشور با بیان اینکه در دولت تدبیر امید محیط زیست جایگاه خاص و مهمی را ایفا می کند افزود :خوشبختانه شهرستان سرعین با این همه موهبت اهالی در این زمینه گام های خوبی را برداشته که نمونه آن افتتاح همین پروژه گنج پدر است که سرمایه گذار بخش خصوصی به این زیبایی مجموعه کاملی را ساخته است.

فرشچی خاطر نشان کرد:افتتاح ایستگاه پمپاژ و به بهره برداری رسیدن این مجموعه یک گام موثر در بهبود و ارتقای محیط زیست در شهرستان سرعین است .

 

 
 

 

منبع:چشمه لر

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار