مولوی عبدالرحیم ریگیان پورگفت : جامعه اسلامی باید در دفاع از حقوق مسلمانان میانمار متحد و یک صدا باشند و این جنایات را محکوم کنند
کد خبر: ۸۹۱۱۳۱۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور درگفتگو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان؛ با محکوم کردن جنایات دولت میانمار علیه مسلمانان این کشوراظهار کرد: قتل عام دسته جمعی کودکان وتجاوز بودائیان به مسلمانان میانمار با همکاری دولت و پلیس میانمار مصداق واقعی نقض حقوق بشر است.
وی افزود: دولت میانمار در این جنایات از حمایت دولت‌های غربی که دشمن اسلام و مسلمانان هستند برخوردار است و جامعه بین الملی با سکوت در برابر این جنایت صراحتا از دولت جنایتکار میانمار حمایت می‌کند.
امام جمعه اهل سنت میرجاوه با بیان این مطلب که جامعه اسلامی باید در دفاع از حقوق مسلمانان میانمار متحد و یک صدا باشند و این جنایات را محکوم کنند خاطر نشان کرد: کشور‌های اسلامی باید از همه امکانات و قدرت خودشان برای فشار به دولت میانمار استفاده کنند و مانع تکرار این جنایات شوند.
وی تصریح کرد: جامعه بین المللی و قدرت‌های بزرگ باید بدانند که هیچ موضوعی، حتی اختلافات درونی جهان اسلام، ما را از هدف اصلی خود در حمایت از مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین در برابر تهاجم، اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی منحرف نخواهد کرد.
مولوی ریگیان پور اذعان کرد: کشور‌های اسلامی نباید در برابر جنایات دولت میانمار علیه مسلمانان سکوت کنند، حملات وحشیانه بودائیان علیه کودکان و زنان بی دفاع مسلمان میانمار با چراغ سبز از سوی آمریکا اتفاق افتاده است.
وی گفت:: دشمنان اسلام از حربه تفرقه پراکنی میان مسلمانان و ادیان دیگر برای عملی شدن اهداف شوم شان بهره می‌برند و در صدد ضربه زدن به اسلام ناب محمدی هستند و تنها راه مقابله با این اهداف شوم حفظ هوشیاری و همبستگی میان مردم مسلمان و سایر ادیان و مذاهب است.
ارسال نظرات