سه فوتبالیست نونهال شهرستان پارس آباد مغان برای شرکت در مسابقات فستیوال زیر 12 سال کشور در مشهد دعوت شدند.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۲۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سينا اميدي بازیکن سابق صبا قم و شهرداری تبریز که این روزها در مدارس فوتبال پارس آباد به عنوان مربي فعالیت می کند، در خصوص دعوت اين سه فوتباليست نونهال پارس آبادي گفت: یکی ازاولویت‌های آکادمی ملی فوتبال برگزاری فستیوال‌های فوتبال پایه در استان‌های دارای پتانسیل است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فستیوال زير 12 سال کشوری امسال در مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره اینکه دعوت از سه بازیکن نونهال پارس آبادي می‌تواند انگیزه‌ای برای ديگر بازيكنان در رده پایه‌ها باشد، افزود: امیرحسین بخشیان، امیرحسین پاشاپور و امیررضا محبی بازيكناني هستند كه از مدرسه فوتبال پديده مغان به فستیوال زیر 12 سال كشوري دعوت‌ شدند.

مربي مدارس فوتبال پارس آباد با بيان اينكه فستیوال ملی فوتبال مدارس نیمه دوم شهریورماه در مشهد برگزار می‌شود، تصريح كرد: امیدواریم با تلاش بیشتر در بخش پایه‌ها بتوانیم در اردوهای بعد بازیکنان بیشتری در اين فستيئال و انتخابي تیم ملی فوتبال داشته باشیم.

اميدي اظهار کرد: استعدادهای فوتبال پایه در شهرستان پارس آباد بسیار بالاست و با برگزاری فستیوال‌ها و جشنواره‌های استعدادیابی انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد حضور نخبه‌های فوتبال منطقه در سطح ملی باشیم که در این راستا درخواست حمايت مسوولان زيربط را داريم. 

 

///

///

منبع:آران مغان

 

ارسال نظرات