امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: حادثه خونین میانمار نمونه‌ای از سکوت حامیان دروغین حقوق بشر در مواقع لزوم بوده و نشان دهنده استفاده سیاسی و ابزاری از این کلمه کلیدی است
کد خبر: ۸۹۱۱۳۲۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبر گزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، با محکوم کردن حادثه خونین میانمار، اظهار داشت: حادثه خونین و تروریستی میانمار قلب هر انسان آزاده‌ای را از هر دین و مذهبی به درد می‌آورد و باعث میشود تا از خود بپرسیم که واقعاً مدعیان حقوق بشری در این روز‌ها کجا هستند.

حادثه خونین میانمار قلب مسلمین را شکست
وی افزود: کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار در چند سال اخیر و آواره شدن هزاران خانواده مسلمان این کشور در سکوت رسانه‌ای غرب به یکی از غم بار‌ترین اتفاقات قرن اخیر تبدیل شده است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با گلایه از سکوت سنگین سران کشور‌های اسلامی، بیان کرد: سازمان ملل متحد، کشور‌های غربی و سران دولت‌های عربی آنچنان سکوتی اختیار کرده اند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و ریخته شدن خون زنان و کودکان بی گناه میانماری آن هم به این شکل دردناک برای آنان ارزشی ندارد.
وی ادامه داد: به واقع حامیان دروغین حقوق بشر در مواقعی که باید به حق از حقوق انسان‌ها دفاع کنند حتی بیانیه دروغ هم صادر نکرده و خود را به خواب میزنند، اما در نقطه مقابل وقتی بخواهند ملت‌های آزاده را تحت فشار قرار دهند با جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی عظیمی خود را حامی حقوق بشر معرفی کرده و به ملت‌های آزاد اندیش حمله میکنند.
رسولی زاده در پایان نگاه سیاسی به حقوق بشر را بزرگترین مشکل جامعه غربی دانست و گفت: وظیفه مردم مسلمان جهان است تا با فشار به دولت‌های تروریست پرور و ظالم خود آنان را مجبور به حمایت از مردم بیگناه میانمار کرده و یک بار برای همیشه جلوی کشتار مسلمین را به بهانه‌های دینی بگیرند
ارسال نظرات