امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش اظهارداشت: قتل عام هزاران زن و مرد و کودک مسلمان میانمار با هیچ یک از اصول انسانی سازگار نیست و کشتار مسلمانان در نقاط مختلف جهان، توخالی بودن ادعاهای مدعیان حقوق بشر را به نمایش گذاشته است
کد خبر: ۸۹۱۱۳۳۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش درگفتگو با خبرگزاری بسیج ازسیستان و بلوچستان، گفت: اقدامات ضدبشری در کشور میانمار توسط همه کشور‌های مسلمان منطقه محکوم است.
وی بیان کرد: آمریکای خونخوار و جنایتکار سعی می‌کند که با همدستی صهیونیست فضایی را در منطقه ایجاد کند تا به اهداف ننگین، پلید و شوم خود دست پیدا کند
وی ادامه داد: باید کشور‌های مسلمان منطقه ضمن حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع میانمار، برای پیروزی آن‌ها که واقعاً مظلومانه به دست جنایکاران کشته می‌شوند، دعا کنیم و خواستار رهایی آنان از این وضع شویم و باید این کشتار متوقف شود و با عوامل این جنایات هولناک برخورد جدی صورت گیرد.
مولوی هاشمزهی تصریح کرد: قتل عام هزاران زن و مرد و کودک مسلمان میانمار با هیچ یک از اصول انسانی سازگار نیست و کشتار مسلمانان در نقاط مختلف جهان، توخالی بودن ادعا‌های مدعیان حقوق بشر را به نمایش گذاشته است.
وی گفت: سکوت مجامع بین المللی که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند، برغم و اندوه مسلمانان در کشتار مردم بی دفاع میانمار افزوده است و این سکوت مرگبار و تاسف برانگیز نشان از وابستگی این نهاد‌های بی ثمر به قدرت‌های مستکبر جهانی است.
مولوی هاشمزهی با بیان اینکه باید همه آزادی خواهان جهان و کشور‌های مسلمان، فریاد و ندای مظلومیت و بی گناهی مسلمانان میانمار را سر دهند، اذعان کرد: از وزارت امورخارجه ایران اسلامی می‌خواهیم که ضمن انعکاس مراتب اعتراض مردم ایران نسبت به جنایات مستکبران در مورد کشتار بی رحمانه و ظالمانه مسلمانان میانمار موضع جدی و قاطع گرفته و با اتخاذ ت. تدابیر لازم، از حق مسلمانان میانمار دفاع کند.
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش اظهار کرد: بدون شک و تردید به زودی خون زنان و مردان بی گناه و بی دفاع میانمار به زودی دامن تروریست‌ها و استکبار جهانی را خواهد گرفت و آنان به زباله دان تاریخ انداخته خواهند شد
ارسال نظرات