فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

خدمت بی منت راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر است

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمداکبری گفت: رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر در خدمت بی منت به مردم است.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۵۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری  در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

 سردار علی محمد اکبری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای دولت و کارمندان شهید؛ بویژه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: نباید فراموش کنیم که چه کسی بودیم و امروز به کجا رسیدیم. امروز من و شما و همه مسئولان باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

سردار اکبری بیان کرد: راز ماندگاری شهدا از جمله شهیدان رجایی و باهنر خدمت بی منت و صادقانه به مردم است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: ما مدیون شهیدانی همچون شهید محسن حججی، علی عسگری و محمدحسن قاسمی(از مدافعان حرم) هستیم. شهدای عزیز می توانستند بمانند و پُست بگیرند و زندگی کنند؛ اما خودشان را فدا کردند تا پرچم اسلام برافراشته بماند.

سردار اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات سازمان بسیج کارمندان گفت: مجموعه قشر بسیج کارمندی بحمدالله یکی از قشرهای موفق است.

وی خاطر نشان کرد: امروز تهدیدات زیادی برای کشور ما وجود دارد که باید با حضور بسیجیان در صحنه های مختلف به مقابله با آن ها پرداخت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم کارمندان بسیجی با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی با آرمانهای والای اسوه های ایثار و مقاومت تجدید عهد و پیمان کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار