ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هفته آینده با حضور جمعی از مسئولین و اعضای مجمع نمایندگان این شورا افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۷۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  علی گرجی با اعلام این خبر گفت: با عنایت و  لطف بیکران خداوند قادر متعال و کمک مسئولین این ساختمان در مکانی مناسب واقع در خیابان 12 فروردین منطقه فرهنگیان شهرکرد از حدود یک سال پیش آغاز شد و هم اکنون مراحل ساخت و تجهیز آن به پایان رسید.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تجلیل از همیاران شورا در مراسم و مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی در طول یکسال گذشته را از دیگر برنامه‌های این مراسم برشمرد و گفت: مراسم افتتاح ساختمان این شورا روز شنبه 11 شهریورماه ساعت 10 صبح با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

گرجی افتتاح یک ساختمان برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری را مایه خیر و برکت مراسم انقلاب دانست و افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از این ساختمان بتوانیم برخی موانع که محدودیت  فضای اداری در روند بزرگداشت ایام‌الله و مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی ایجاد می‌کرد را مرتفع نماییم.

وی با اشاره به برخی مشکلات این شورا در سال‌های گذشته بدلیل عدم وجود ساختمان و فضای کافی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بهره‌گیری از نیروهای جوان و خوش‌فکر در طول این سال‌ها با حداقل امکانات و انتظارات توانسته نقش مؤثری در جهت‌دهی جریان فرهنگی استان ایفا نماید.

وی ادامه داد: پس از چندین بار جابه‌جایی مکان این شورا در استان توانستیم با خریداری مکانی و تخریب آن  اقدام به ساخت این ساختمان کنیم که واقعاً شأن و جایگاه این نهاد مقدس و مردمی در استان می‌طلبید که در یک محل ثابت در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ومردم شریف و ولایتمدار بام‌ایران فعالیت کند.

گفتنی است ارائه گزارش مراحل ساخت، تجلیل از همیاران شورا، تجلیل از 12 پیشکسوت عرصه مطبوعات استان که در طول این سال‌ها بیشترین همکاری را با این شورا و ستاد دهه فجر انقلاب‌اسلامی داشتند، شعرخوانی توسط یکی از شعرای برجسته استان و ... از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

ارسال نظرات