خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی گفت: نماز باشکوه عید قربان همزمان با سراسر کشور در کلیه شهرستان های استان اقامه خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۹۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

حجت الاسلام حسین تقی زاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به همزمانی عید سعید قربان با روز جمعه تأکید کرد: فردا به جای برگزاری نمازجمعه، نماز عید سعید قربان اقامه خواهد شد.

وی افزود: نماز عید قربان در مرکز استان(تبریز)، در ساعت 8 صبح روز جمعه دهم شهریور ماه به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز تبریز، حضرت حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده خاطر نشان کرد: درهای مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز از ساعت 6:30 صبح بر روی نمازگزاران عزیز گشوده خواهد شد و تمهیدات لازم برای نمازگزاران عزیز تدارک دیده شده است.

وی قرائت قرآن و دعای ندبه را از برنامه های جانبی مراسم این روز عنوان کرده و تأکید کرد: پس از اقامه نماز عید نیز خطبه های نماز توسط حضرت حجت الاسلام آل هاشم ایراد خواهد شد که این خطبه ها جزئی از نماز بوده و انتظار می رود نمازگزاران عزیز جهت استماع خطبه های نماز عید قربان در مصلا حضور داشته باشند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در پایان گفت: از عموم مردم مومن و متدین آذربایجان شرقی و تبریز دعوت می شود با شرکت گسترده و معنوی در این نماز باشکوه، بندگی و اطاعت خالص خود را به درگاه عبودیت و عشق و علاقه خود را به آیین حج ابراهیمی و خاندان عصمت و طهارت(ع) اعلام و ابراز کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها