جانشین فرمانده سپاه بیان داشت: موازنه قدرت به نفع انقلاب و نظام اسلامی تغییر یافته است و امریکا با آن قدرت هسته‌ای که داشت در حاشیه تحولات منطقه قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۱۱۵۳۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سلامی عصر امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید محمود کاوه و سردار شهید مدافع حرم مرتضی عطایی که در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: شهید کاوه یکی از فرماندهان و قهرمانان بزرگ اسلام و ایران است که عزت و اقتدار را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

وی شخصیت این شهید بزرگوار را یک شخصیت افسانه‌ای عنوان کرد و افزود: رشادت‌های شهید کاوه در جبهه کردستان مثال زدنی است بطوریکه توانست به کمک همرزمانش استقلال این منطقه و تمامیت ارضی آن را حفظ کند.

سردار سلامی ابراز داشت: شهدای ما تربیت یافته مکتب قرآن هستند و هیچ کشوری چون ایران چنین مردانی ندارد.

وی اظهار داشت: بسیجیان ما هرچه به قلب خطر نزدیک می‌شوند آرام‌تر هستند که این را درصحنه‌های متفاوت جنگ تجربه کردیم و اینگونه افراد با چنین روحیه‎ای استوانه‌های مستحکمی هستند برای مملکت.

جانشین فرمانده سپاه یادآور شد: امریکا و شوروی و سایر کشورها با هدف نابودی نظام اسلامی جنگ تمام عیاری را به مدت هشت سال علیه به بکار بردند تا نشان دهند نمی‌توان با دین اسلام در مقابل دشمنان ایستاد اما شهدا و رزمندگان ما نشان دادند که می‌توان در اوج تحریم‌ها و نابرابری قدرت و تبعیت از ولایت فقیه و اتحاد و همبستگی می‌توان در برابر دشمنان ایستاد.

وی افزود: امروز نیز دشمنان با راه اندازی جنگ‌های نیابتی در منطقه به دنبال وارد کردن ضربه به نظام جمهوری اسلامی هستند اما جوانان ما با بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس و آشنا بودن آنان با ادبیات جهاد و شهادت طلبی توانستند موفقیت‌هایی در صحنه مبارزه با دشمن رقم بزنند.

سردار سلامی با بیان اینکه موازنه قدرت به نفع انقلاب و نظام اسلامی تغییر یافته است، اظهار داشت: امریکا با آن قدرت هسته‌ای که داشت در حاشیه تحولات منطقه قرار گرفت.

وی در پایان گفت: بازگشت پیکر بی‌سر شهید محسن حججی به ایران نشان دهنده اقتدار جهان اسلام جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.
.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها