خبرهای داغ:

مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی معرفی شد

مسلم اورنگی روز گذشته به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی با حکم سردار کریمیان؛ فرمانده سپاه عاشورا معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۵۵۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

اورنگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سازمان بسیج فرهنگیان را از سازمان های مهم بسیج خواند که با قشر فرهنگیان به عنوان معمار فکری و آموزشی جامعه  و فرماندهان عرصه جنگ نرم، سر و کار دارد.

 وی افزود: به عنوان خدمتگزاران این قشر تلاش خواهیم کرد پیگیر مطالبات رهبر فرزانه انقلاب در بسیج فرهنگیان و عرصه جنگ نرم باشیم و در این راه به کیفی سازی برنامه های این سازمان با برگزاری برنامه های علمی و فرهنگی و توانمند سازی کانون های سازمان بسیج فرهنگیان در استان خواهیم پرداخت.

اورنگی از برگزاری دوره های بصیرتی، سیاسی و تربیت معلمان و فرهنگیان بسیجی، خبر داد و گفت:  معلمان و فرهنگیان بسیجی به عنوان مربی آموزشی برای برگزاری دوره های آموزشی در دیگر اقشار،  آموزش دیده و از این ظرفیت در رسیدن به اهداف آموزشی بسیج در اقشار و محلات استفاده خواهیم کرد.

این استاد بسیجی که پیش از نیز مسئولیت سازمان بسیج استاتید استان را عهده دار بود، خاطرنشان کرد: ارتباط دهی معلمان و فرهنگیان با خانواده شهدا و همچنین تعامل با سازمان آموزش و پرورش واستفاده از ظرفیت آموزش و پرورش برای برگزاری برنامه های بسیج فرهنگیان و همکاری با نهاد های فرهنگی استان از دیگر برنامه های آینده این سازمان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها