امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نماز عید قربان این شهرستان با اشاره به نقش ولایت فقیه در رهبری جامعه اسلامی گفت: ولایت و امامت مایه اتحاد و ریسمان مستحکم الهی برای سعادت و بالندگی امت اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۱۱۶۱۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد افزود: ولایت فقیه و ولایت اهل بیت (ع) با ایجاد وحدت بین امت اسلامی، موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام است.

وی ادامه داد: دشمن و نظام سلطه برای ضربه زدن به اتحاد امت اسلامی، وحدت بین صفوف آن را که مایه غیرت و اقتدار جهان اسلام بوده، هدف گرفته است.

حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: دشمنان می خواهند با نفوذ در صفوف مسلمانان و ضربه زدن به اتحاد آن ها، حاکمیت نامشروع رژیم غاصب صهونیستی را در منطقه مشروعیت بخشند که هوشیاری امت اسلامی در این خصوص حیاتی است.

وی با اشاره به تشکیل گروه های تروریستی با حمایت نظام سلطه اظهارداشت: این توطئه دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان با اتحاد و تمسک به ولایت نقش برآب خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به فرارسیدن دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر افزود: غدیر تجدید عهد با ولایت به عنوان یکی از ارکان چهارگانه اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی اضافه کرد: این دهه بزرگ باید با شور و شعور خاصی و نیز با شکوه بیشتری برای تبیین ابعاد این واقعه عظیم برگزار شود.

 همزمان با عید سعید قربان، نمازگزاران مومن مراغه ای همگام با امت اسلامی، نماز این عید بزرگ را به جماعت اقامه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها