موج دغدغه‌های فرهنگی اجتماعی امام‌جمعه شهرستان دلفان در خطبه‌های نماز عید سعید قربان؛

عملکرد نیروی انتظامی دلفان در برخورد با جرائم اجتماعی ضعیف است

امام‌جمعه شهرستان دلفان گفت: حضور کمرنگ و عملکرد ضعیف نیروی انتظامی شهرستان در برخورد با جرائم اجتماعی ازجمله مراسم عروسی‌ها اقدام برخورد و تصمیم جدی فرماندهی محترم انتظامی استان را می‌طلبد.
کد خبر: ۸۹۱۱۶۶۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام جمیاری، امام‌جمعه شهرستان دلفان در خطبه‌ی دوم نماز عید سعید قربان اظهار داشت: پیام عیدسعیدقربان اجتماع و وحدت همه‌ی مسلمانان است و برائت از مشرکین در مکه‌ی معظمه باوجود جمعیت کثیری که در آنجا حضور دارند فقط توسط ایران اسلامی و چند کشور دیگری که از انقلاب اسلامی ما الهام گرفته‌اند سر داده می‌شود وعید واقعی ما زمانی است که هم غزه و لبنان و فلسطین آزاد شود.

وی افزود: عید ما زمانی است که سرما از بدن ما جدا شود و زمین از وجود آمریکا و اسراىیل پاک گردد و حکومت جهانی مهدی (عج) برپا شود.

امام‌جمعه شهرستان دلفان خواستار توجه جدی مسئولین و دولت دوازدهم در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در رفع و حل مشکلات، معیشت و بیکاری جوانان و مردمی بودن مسئولان در اقدام به عمل شد، عنوان کرد:. مسئولین در دسترس مردم قرار گیرند و مردمی باشند و نماز جمعه به‌عنوان بهترین مکان و جایگاه برای حضور در میان مردم و عملیاتی کردن شعار‌های مسئولین است.

وی گفت: چرا باگذشت سه هفته از حضورشان در شهرستان هنوز چهره‌ی برخی مسئولین رؤیت نمی‌شود و در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند.

جمیاری با انتقاد از عملکرد ضعیف نیروی انتظامی شهرستان به خاطر بی‌تفاوتی و حضور کمرنگ در برخورد با جرائم اجتماعی شهرستان ازجمله مسدود نمودن خیابان‌ها در مراسمات عروسی و استفاده از آلات لهو و لعب و موسیقی‌های غیرمجاز در این مراسمات خواستار برخورد و اقدام و تصمیم جدی فرماندهی نیروی انتظامی استان به‌منظور رفع این معضل و کوتاهی‌های انجام‌گرفته در این زمینه شدند.

وی بر حمایت دستگاه قضایی تأکید کرد و گفت: چرا در این شهرستان برنامه‌ریزی فرهنگی ضعیف است و فضاسازی‌های لازم جهت شرکت مردم در مراسمات دینی و مذهبی انجام نمی‌گیرد و از شورای شهر و شهرداری و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان خواستار توجه به مناسبت‌های دینی درشان اهل‌بیت شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات