به همت جهادگران دانشگاه پیام نور اردکان صورت گرفت؛

ارائه خدمات رایگان و تخصصی بهداشتی و درمانی به روستائیان هفتادر عقدا + تصاویر

به همت جهادگران دانشگاه پیام نور اردکان و با حضور کادر پزشکی در روستای هفتادر از توابع عقدا خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مردم شریف این منطقه ارائه شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۷۰۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛عابدی مسئول این گروه جهادی در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری اشاره کرد و اردوهای جهادی و محرومیت زدایی را مصداق بارز اجرای این فرمان دانست و افزود: با نیازسنجی های صورت گرفته از مردم روستای هفتادر خدمات مختلفی بر اساس این نیاز های به اهالی این روستا ارائه شد که خدمات رایگان بهداشتی و درمانی یکی از شاخص ترین آن هاست.

وی افزود با تلاش جهادگران گروه و همکاری بسیج جامعه پزشکی شرایط حضور پزشکان و متخصصان مختلفی از جمله متخصص چشم و زنان در روستا فراهم شد و مردم این روستا به طور رایگان ویزیت و تحت درمان قرار گرفتند.

مسئول گروه جهادی شهید عاصی زاده دانشگاه پیام نور اردکان ادامه داد علاوه بر این اجرای طرح پایش سلامت روستائیان و ارائه مشاوره های بهداشتی در راستای افزایش سلامت روستائیان از دیگر برنامه هی اجرا شده توسط دانشجویان جهادگر در حوزه بهداشت و سلامت بود که با استقبال روستائیان همراه روبرو شد.

عابدی با بیان اینکه فعالیت های جهادگران لبخند رضایت را بر لبان مردم سخت کوش روستایی می نشاند و مستضعفین و محرومین را به انقلاب امیدوارتر می کند افزود: حضور دانشجویان بسیجی در روستا های کمتر توسعه یافته و در بین این مردم علاوه بر اینکه فرصتی برای خودسازی دانشجویان است باعث می شود تا آن ها از نزدیک با معضلات بخش های مختلف کشور آشنا شوند و روحیه جهادی در آن ها تقویت شود.
ارسال نظرات