در آستانه برگزاری شهرآورد فوتبال مازندران 10 درصد از ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برای تیم مهمان در نظر گرفته شد و باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران برای اعزام هواداران بابلی خود 25 دستگاه اتوبوس تهیه کرده است.
کد خبر: ۸۹۱۱۷۲۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهرآورد فوتبال مازندران بین تیم‌های نساجی قائم‌شهر و خونه به خونه بابل شنبه 11 شهریورماه در خانه تیم قائم‌شهری برگزار می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که به دلیل حفظ مسائل امنیتی، شهرآورد فوتبال مازندران بدون حضور هواداران بابلی در ورزشگاه‌ شهید‌ وطنی قائم‌شهر برگزار شود اما رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که در صورت رعایت نشدن قانون در مورد حضور طرفداران هر دو تیم، بازی نساجی مازندران و خونه به خونه بابل برگزار نخواهد شد.

با توجه به این خبر 10 درصد ورزشگاه شهید وطنی برای تیم مهمان در نظر گرفته شد و باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران برای اعزام هواداران خود برای دیدار این تیم مقابل نساجی در قائم‌شهر 25 دستگاه اتوبوس تهیه کرده است.

 سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال یک صریحاً اعلام کرد که این دیدار باید با حضور هواداران خونه به خونه برگزار شود.

دیدار این دو تیم مازندرانی حاضر در لیگ یک، فردا شنبه ساعت 17 به میزبانی قائم‌شهر در ورزشگاه شهیدوطنی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات