مالک باشگاه خونه‌به‌خونه گفت: فوتبال در نهایت عاملى براى دوستى است و من مطمئنم مردم دو شهر را دوست دارند و وظیفه ما هم این است که از طریق فوتبال، هواداران دو تیم را به یکدیگر نزدیک کنیم نه اینکه با ایجاد ممنوعیت کارى کنیم حساسیت بیشتر شده و دورى‌ها بیشتر شود.
کد خبر: ۸۹۱۱۷۲۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  سالانه شهرآوردهای زیادی در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود و بارها اتفاقات ناگواری مانند درگیری شدید هواداران دو تیم را به دنبال داشته است ولی هیچ وقت پیش نیامده است که مسؤولان امنیتی آن کشورر  بابت این اتفاقات، در دیدارهای بعدی هواداران دو تیم را از دیدن بازی و حضور در ورزشگاه محروم کنند.

شنبه، قرار است شهرآوردی دیگر در مازندران کلید بخورد و با تصمیمی که مسؤولان ورزشی استان گرفتند تماشاگران بابلی باید از خانه  نظاره‌گر بازی باشند.

فوتبال مازندران در طی حیات چند دهه‌ای خود بارها میزبان بازی‌های حساس‌تر از دیدار خونه ‌به‌ خونه و نساجی بوده است و همیشه به لطف اقتدار نیروهای امنیتی و مأموران یگان ویژه، امنیت ورزشگاه تأمین شده است ولی این‌بار تصمیم گرفته شد تا این بازی بدون حضورر تماشاگران تیم مهمان برگزار شود.

باشگاه خونه به خونه مازندران ضمن ابراز تأسف و نارضایتی به دلیل اتخاذ این تصمیم غیرمنطقی، مراتب اعتراض خود را به مراجع ذیصلاح اعلام کرد و از مسؤولان برگزارکننده می‌خواهد ضمن تجدیدنظر در تصمیم اتخاذ شده، هواداران دو تیم را از حمایت تیم محبوب‌شان درر  دو دیدار رفت و برگشت محروم نکنند.

مالک باشگاه خونه ‌به‌ خونه از تصمیم شوراى تأمین، مبنى بر محرومیت حضور هواداران تیمش در شهرآورد و در استادیوم شهیدوطنی  گلایه کرد و خواستار تغییر این تصمیم شد.

قاسم حسن زاده‌امیری با اشاره به این موضوع اظهار کرد: به من خبر دادند که در دو شهرآورد بین دو تیم، طرفداران از حضور در زمین  حریف محروم هستند و این براى من در کشورى که امنیت در آن حرف اول را می‌زند کاملاً عجیب است. 

وی افزود: در بازى آخر دو تیم اتفاقاتى افتاد که خوشایند نبود ولی به نظرم فوتبال در نهایت عاملى براى دوستى است و من مطمئنم  مردم دو شهر را دوست دارند و وظیفه ما هم این است که از طریق فوتبال، هواداران دو تیم را به یکدیگر نزدیک کنیم نه اینکه با ایجاد ممنوعیت کارى کنیم حساسیت بیشتر شده و دورى ها بیشتر شود.

مالک باشگاه خونه‌به‌خونه گفت: امیدوارم تصمیمات بهتری در این مورد از سوی مسؤولان ورزشی گرفته شود.

ارسال نظرات