خبرهای داغ:
آیت‌الله سید محمد موسوی، امام جمعه آران و بیدگل گفت: جریان تکفیری ساخته استکبار در حال اضمحلال است، ولی مسلمانان باید هشیار باشند و با بصیرت و وحدت در برابر خدعه‌ها بایستند.
کد خبر: ۸۹۱۱۷۴۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، نماز با شکوه عید سعید قربان، صبح امروز به امامت امام جمعه شهرستان در حرم حضرت محمد هلال(ع) آران و بیدگل برگزار شد.

آیت الله سید محمد موسوی، در خطبه‌های نماز عید قربان با تبریک فرارسیدن این عید بزرگ و دعوت همگان به تقوا اظهار کرد: کمک به مستمندان و فقرا به عنوان یک سنت پسندیده در عید قربان سفارش شده و سنت حسنه قربانی نیز در همین راستاست.

امام جمعه آران و بیدگل به واقعه ذبح حضرت اسماعیل(ع) از سوی حضرت ابراهیم(ع) اشاره کرد و گفت: این داستان سراسر شور و عشق، برای مسلمانان درسی برای قربانی کردن هوای نفس است.

وی به گرفتاری مسلمانان و شیعیان سراسر دنیا اشاره کرد و ادامه داد: در افغانستان، پاکستان، سوریه، یمن، عراق و دیگر کشورها، مسلمانان با وحشی گری داعشی ها و دیگر دشمنان جهان اسلام، قربانی می شوند.

خطیب نماز عید قربان تصریح کرد: مثلث شوم استکبار جهانی، وهابیت جاهل و صهیونیسم خون‌خوار منشا تمام فسادهای جهان اسلام است.

وی اضافه کرد: جامعه اطلاعاتی آمریکا در گزارشی ایران را تهدید بزرگ امنیت جهانی معرفی کرده است، در صورتی که ما نه دنیا را تهدید کرده‌ایم و نه قصد این کار را داریم.

امام جمعه آران و بیدگل آزادی موصل و تلعفر را دو گام مهم برای هلاکت داعش توصیف کرد و گفت: جریان تکفیری ساخته استکبار در حال اضمحلال است، ولی مسلمانان باید هشیار باشند و با بصیرت و وحدت در برابر خدعه‌ها بایستند.

انتهای پیام/ خطب شکن

ارسال نظرات
پر بیننده ها