سرپرست تیم هاپکیدو "ذوالفقار بسیج" تربت‌جام از درخشش این تیم در دهمین دوره مسابقات کشوری به‌عنوان نماینده استان خراسان رضوی با کسب ۷ نشان طلا، ۳نقره و 7 برنز و سوم تیمی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۱۷۷۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، «رضا یعقوبی» در حاشیه آیین استقبال از رزمی‌کاران تربت‌جامی شرکت‌کننده در دهمین دوره مسابقات کشوری در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: تیم هاپکیدو " ذوالفقار بسیج" تربت‌جام به‌عنوان نماینده استان خراسان رضوی در این مسابقات که به میزبانی استان البرز برگزار شد شرکت و با کسب ۷ نشان طلا، ۳نقره و 7 برنز در 2 بخش مبارزات و هنرهای فردی و دفاع شخصی قهرمان سوم تیمی کشور شد.

وی با اشاره به افتخارآفرینی مدال‌آوران تربت‌جامی در بخش‌های مختلف این مسابقات تصریح کرد: دراستایل مبارزات آزاد و گراپلینگ؛ محمدرضا محمدی، محمد اتابکی، امیر یوسفی، سعید اسماعیل جامی، علیرضا نوش، امیرمحمد راضی زاده، محمدقاسم سلیمانی صاحب گردن‌آویز «طلا» شدند.

وی اضافه کرد: در این بخش عرفان مقیمی، محمدکاظم عامری، محمدامین توانا نیز صاحب مدال «نقره» و سعید غفاری، سجاد غفاری، سعید تاشک، محمد احمدی، علی پردل، محمدخانی و امید رمضانی به مدال «برنز» رسیدند.

«یعقوبی» ادامه داد: در بخش هنرهای فردی و دفاع شخصی تیمی نیز محمدرضا محمدی، محمدکاظم عامری، محمد قاسم سلیمانی موفق به کسب مدال «طلا» شدند.

وی در پایان انتخاب آقایان محمدرضا محمدی، محمد اتابکی، امیر یوسفی، سعید اسماعیل جامی، علیرضا نوش، امیرمحمد راضی زاده، محمدقاسم سلیمانی جهت شرکت در مسابقات برون‌مرزی توسط استاد اسماعیل عبدی "رئیس سبک هاپکیدوی کشور" که بر ارزش‌های این تیم شهرستانی افزود را ستود و قدردانی خود را از تلاش‌های همه‌جانبه رزمی‌کاران جوان و نوجوان خوش آتیه و حمایت خانواده‌هایشان ابراز داشت.

گفتنی است؛ تیم "ذوالفقار بسیج" که قهرمان سوم تیمی دهمین دوره مسابقات هاپکیدوی کشور شد با حمایت رئیس هیئت رزمی استان خراسان رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌جام به مسابقات کشوری به میزبانی استان البرز اعزام که در بدو ورود به شهرستان مورد استقبال مسئولان ورزشی، نظامی، علاقه‌مندان و خانواده‌ها قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها