سرمقاله/روزنامه عصرایرانیان

بوی پیراهن خونین کسی می آید

باید خبر رسیدن پیکر بی سر محسن حججی را به کنعان و کنعانی ها رساند. همانانی که بوی شهوت سیم و زر مستشان کرده و خود را کدخدا می دانند و مردم را رعیت و شیطان اکبر را کعبه آمالشان.
کد خبر: ۸۹۱۱۷۹۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، ايمان تركاشوند در سرمقاله امروز روزنامه عصرایرانیان نوشت: باید خبر رسیدن پیکر بی سر محسن حججی را به کنعان و کنعانی ها رساند. همانانی که بوی شهوت سیم و زر مستشان کرده و خود را کدخدا می دانند و مردم را رعیت و شیطان اکبر را کعبه آمالشان. انگار نه انگار که پیر حکیم انقلاب فرمودند که مردم ولی نعمتان ما هستند. انگار نه انگار که انقلاب، انقلاب پابرهنگان و مستضعفان است اما عده ای بر سفره اش چتری گسترانده اند و سیری ناپذیرند!
انگار نه انگار که قرارمان این نبود که عکس شهید را ببینیم و عکس شهید عمل کنیم. قریب 4 دهه از انقلاب اسلامی میگذرد و امام امت میفرمایند: ما دولت و جامعه اسلامی نداریم.
اما مسوولان و دولتمردان ککشان هم نمیگزد و خلاف رویه همیشه که با توصیه های امام خامنه ای جمله سازی میکردند، این بار سکوت اختیار کردند و انگار نه انگار...
آری... بوی پیراهن خونین کسی می آید...
محسن حججی عزيز همان جوان حزب اللهی سپاهي است که در موقع خطر سینه سپر کرد و سر داد اما عده ای روزی او را تندرو خطاب کردند و روزی ديگري هم آن مقام مسئول به تفنگش تاخت و روزی هم با fatf میخواستند تحریمش کنند!
این خبر را برسانید به کنعانی ها...
آمدن عشق را، آمدن شهید بی سر را، آمدن یار حسین بن علی را به کنعانیان برسانید...
الغرض کنعان همان پسر ناخلف نوح پیامبر است که در دریای غضب الهی غرق شد.
کنعان پسر نوح پیامبر بود اما ناخلف. انقلاب اسلامی ما نیز فرزندانی دارد اما ناخلف!
کسانی که انقلابی گری را تحجر می دانند و به مدافعان حرم می تازند و بوقچی های رسانه ای منافقشان حتی حاضر نیستند به حججی ها بگویند «شهید».
یادمان نمی رود وقتی سردار حسین همدانی شهید شد، همین خائنان رذل تیتر زدند که حسین همدانی کشته شد! انگار نه انگار که کیسه همین زنجیره ای ها و جناح سرمایه داری از سفره انقلاب و بیت المال پر است.
انگار نه انگار که بلباسی ها و صدرزاده ها و حججی ها سینه سپر می کنند برای حفظ امنیت و ناموس اسلام و ایران اما در مقابل، مسوولینی زمام امور کشور را در دست گرفته اند که به ژن قشنگ! فرزندانشان می نازند و به درس خواندن دردانه شان در کانادا!

و عاقبت هم به كارمندي كه بگوید حقوق من کم است گفته شود چه کسی مجبورت کرده بمانی؟خداحافظی کن برو"!
كسي باورش مي شود اين ادبيات رييس جمهور يك كشور باشد؟!

رئیس جمهوری که در فراز سطح ادبیاتش از منقل بگويد باید هم برای شهادت محسن عزیز حججی پیامی، توئیتی یا پست اینستاگرامی ندهد.

ایهاالناس ! به بهانه رفع تحریم ها در پسابرجام هم از مادر مذاکرات گفتند اما دیدیم آن چیزی که برای برای اسلام و ایران اسلامی امنیت آورده خون حججی هاست نه برجام و يا به قول رفيق سابق اقاي روحاني خرجام!

محسن ها شهید می شوند تا عده ای در امنیت برای سلفی با موگرینی سر و دست بشکنند و عده ای مسوول! نجومی بگیرند و بعد هم با کمال وقاحت ذخيره نظام خوانده شوند!

برادر شهیدم محسن جان! سرت همیشه تاریخ، بالاست. چه بگویم که عده ای از سر بریده ات هم سواستفاده سیاسی می کنند. هملن تفكري که از عاشورا درس مذاکره مي گيرد. شگفتا که هنوز هم مشتی اجنبی پرست در راس امورند که به بسیج و بسبجی طعنه می زنند. و محسن جان ما بدون تو چقدر غريبيم.

ای شیب الخضیب! خوشا به حال تو و بدا به حال ما. ما شرمنده ایم اما تو سرت بالاست و آقایان در ونک و ولنجک و کاخ محمدرضا و حتی جماران خمینی، ايام مي گذرانند.

می بینی محسن جان! همه چیز در امن و امان است. آب از آب تکان نخورده به حرمت خون گلویت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار