خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت: خوزستان عقب ماندگی‌های مزمن و کهنه را تجربه کرده و شهردار باید همان گونه که در زمان انتخاب مورد حمایت قرار داشت در زمان مسئولیت نیز از این حمایت برخوردار باشد.
کد خبر: ۸۹۱۱۸۴۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده امروز در خطبه‌های نماز عید قربان که در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد ضمن تبریک عید قربان، عبودیت و ترک هر آن چه مورد رضای خداوند نیست را بالاترین درس این روز برشمرد و اظهار داشت: این عید برای حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل یادآور دو امتحان الهی است.

وی عید قربان را یادآور فاجعه منا دانست و بیان کرد: در دو سال گذشته آل‌سعود با بی‌تدبیری در مناسک حج سبب شد که چند صد نفر از عزیزان ایرانی جان خود را از دست دهند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به 10 شهریورماه به عنوان سالروز بانکداری اسلامی و اینکه خداوند در قرآن کریم ربا را یکی از گناهان کبیره و اعلام جنگ با او برشمرده ادامه داد: سود و ربا در نظام بانکی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مشکلی نداشت اما پس از پیروزی انقلاب و تغییر قوانین، بانکداری بدون ربا و اسلامی در قانون مصوب شد اما این گونه نیست و تغییر آن چنانی مشاهده نشد.

مسئله نظام مالی برطرف شود

وی افزود: برطرف کردن مسئله نظام مالی و اجرای آنچه در قوانین اسلامی آمده را از مسئولان بانک مرکزی، مجلس شورای اسلامی، اقتصاددانان و حوزه‌های علمیه انتظار داریم.

حسن‌زاده با اشاره 12 شهریورماه سالروز شهادت رئیسعلی دلواری گفت: وی پرچم‌دار مبارزه با انگلیس استعمارگر و افتخاری برای جنوب کشور به شمار می‌رود توطئه‌های انگلیس و آمریکای خبیث تغییر پیدا نکرده بلکه ضعیف‌ شده و مومنان نیز در برابر این توطئه‌ها باید زیرک باشند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به در پیش‌رو بودن آغاز سال تحصیلی جدید، عنوان کرد: نبود رونق در تولید داخل سبب بیکاری شده و این مساله همه را آزار می‌دهد خانواده‌ها برای فرزندان لوازم التحریر ایرانی خرید کنند و تولیدکنندگان نیز محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهند.

مسائل جناحی، سیاسی و قومی مانع خدمت به مردم نشود

وی با قدردانی از اجماع تمامی اعضای شورای شهر در جهت انتخاب شهردار اهواز گفت: استان خوزستان عقب ماندگی‌های مزمن و کهنه را تجربه کرده و شهردار باید همان گونه که در زمان انتخاب مورد حمایت قرار داشت در زمان مسئولیت نیز از این حمایت برخوردار باشد.

وی افزود: اگر مسئولی خدمت به مردم را به خاطر مسائل سیاسی و جناحی در هر بخشی کم‌رنگ کند، خیانتی نابخشودنی است. همه باید از شهردار منتخب حمایت و به میدان بیایند و مسائل جناحی، سیاسی و قومی نباید مانع خدمت به مردم شود.

حسن‌زاده با بیان این‌که از دولتمردان، رئیس جمهور، هیئت دولت و مسئولان استانی انتظار روحیه جهادی را داریم اظهار داشت: روحیه انقلابی در میان مسئولان به معنای خدمتگذاری به دور از منت و انحراف مالی است مردم از دور شدن از اهداف انقلاب و نه مشکلات خسته هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها