دوره آموزشی و توانمندسازی شوراهای پیشگامان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کوهرنگ در حسینیه سیدالشهداء علیه السلام ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۸۶۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در افتتاحیه این دوره آموزشی، کورش اکبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ  بر ارزش وقت و زمان خصوصا در دوره نوجوانی تاکیدکرد.

 وی، عوامل بسیاری را که باعث تباهی وقت انسان‌ها می‌شود ازجمله؛ برنامه‌ریزی غلط، در لحظه تغییر دادن کارها و وظایف از قبل برنامه‌ریزی شده، زیاده‌روی در تماشای برنامه‌های تلویزیون، نیمه‌کاره گذاشتن کاری و شروع کردن کار دیگر و عدم آمادگی لازم برای انجام کارها دانست.

اکبری تصریح کرد: زمان، از جمله نعمت‌های گران‌بها و ارزشمندی است که نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است، که به آن «مدیریت زمان» گفته می‌شود. مدیریت زمان به معنای مسلط بودن بر زمان است که وقت را تحت کنترل خود در می‌آورد.

وی، در ادامه، آمادگی بهتر برای روز کاری، تصویری روشن و فراگیر از اهداف روزانه، نظم شخصی، کاهش هیجانات و فشارهای عصبی، کاهش عوامل حواس‌پرتی، تصمیم‌گیری براساس اولویت‌ها، پراکندگی کمتر در انرژی، تمرکز روی مسایل اساسی را از جمله مزایای مدیریت زمان دانست.

در ادامه برنامه، "مهدی یوسفی"، سرپرست حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کوهرنگ باتوجه به سخنان مقام معظم رهبری درجمع طلاب«جدی‌گرفتن درس و بحث علمی» در این خصوص را یادآور شد و گفت: دانش آموزان بایدخوب درس خواندن را یادبگیرند و اخلاق خوب کسب کردن را بیاموزند.

لازم به ذکراست ،در این دوره یک روزه باحضور اساتید مجرب، دانش آموزان درکلاس های مختلف آموزشی و بصیرتی و جنگ نرم بامسائل مختلف مربوط به بسیج دانش آموزی و وظایف خود درمدارس آشنا شدند.

ارسال نظرات