حجت الاسلام سید مهران کریم پور، بر ضرورت الگوگیری مسئولان از شهیدان رجایی و باهنر تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۱۱۸۷۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  به مناسبت یادبود شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر، مراسمی در سپاه ناحیه لردگان برگزار شد و حجت الاسلام سید مهران کریم پور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب در اوایل به ثمر نشستن انقلاب دست به ترور زده و جنایات بسیار دیگری نیز انجام دادند که متاسفانه در یکی از ترورهای منافقین دو یار دیرین امام(ره) به شهادت رسیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان افزود: جالب آنجاست که منافقین فکر می کردند با این ترورها می توانند خللی در انقلاب به وجود آورند، در صورتی که نه تنها خللی وارد نشد؛ بلکه مردم به انقلاب پایبندتر شدند که نمونه بارز آن همین نامگذاری هفته دولت است که هرساله در کل کشور برگزار می گردد و تجدید بیعتی با شهدا می شود.

وی ادامه داد: دولتمردانی که امروزه به منصب رسیده اند باید مدیون جانفشانی های شهدا باشند و یاد و خاطره آنها را همیشه زنده نگه دارند.

کریم پور افزود: دولتمردان باید ویژگی هایی داشته باشند تا بتوانند بهتر به مردم خدمت نمایند، که از اعم این ویژگی ها؛ داشتن سیاست نیکو، مداراکردن با مردم، خوش رفتاری، هوشیاری داشتن و ساده زیستی می باشد که با داشتن این ویژگی ها می توان جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه سوق داد.

وی بیان داشت: برگزاری این مراسم نشان از ارادت مسئولین و مردم به شهدا دارد و لازم است که چنین مراسماتی همیشه برگزار گردد تا یاد و خاطره شهدا همیشه برای ما زنده نگه داشته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان گفت: اگر آن روز شهدای عزیز ما جانشان را در کف دست نمی گذاشتند، امروز کشور ما همانند کشورهای دیگر سوء مدیریت و بحران در آن حاکم بود .

حجت الاسلام کریم پور با تاکید بر حفظ شأن کارمندی در نهادها و سازمان‌ها، بیان داشت: مردمی بودن دولت شهید رجایی سبب شد تا دولت‌های ما با الگو گرفتن از دولت شهید رجایی آن را سرمشق قرار دهند.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی علیه السلام  گفت: هر کس بر مسند سیاست می نشیند، باید بر رنج سیاست صبر پیشه کند؛ امروز اگر مسئولین ما دنبال مد و مدپرستی بروند مردم از انقلاب و نظام زده می شوند .

این مقام مسئول درپایان ضمن تأکید بر ضرورت الگوگیری مسئولان از شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شایسته است مسئولین به ویژه دولتمردان با تاسی از ویژگی های اخلاقی، رفتاری و ولایتمداری شهیدان رجایی و باهنر در تحقق اهداف و آرمان های حضرت امام (ره) گام بردارند و زمینه پیشرفت نظام اسلامی را در همه زمینه ها فراهم کنند.

ارسال نظرات