خبرهای داغ:
حجت الاسلام امینی در بازدید از نمایشگاه تهذیب و نگارگری شاهرود گفت: هنر پدیده ای است که ازدیرباز نقش بسزایی در زندگی انسان دارد.
کد خبر: ۸۹۱۱۸۸۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ، حجت السلام و المسلمین عباس امینی در بازدید از نمایشگاه نقاشی تذهیب و نگارگری در گالری سیب مجتمع فرهنگی ارشاد شاهرود داشت، با اشاره به اینکه هنر نقش بسزایی در زندگی انسان دارد ، گفت: در نظام تربیتی اسلام که به فطرت و سرشت انسان جدی دارد ، تربیت و تزکیه نفس مفهوم و محتوای اصیل می یابد و یگانه راه رستگاری می باشد و اگر این نگاه با هنر آمیخته گردد مطمئنا اثرات عمیق تر و پایدارتر خواهد داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود افزود : نقش هنردرزندگی این است که به مردم بخصوص جوانان و نوجوانان امید و نشاط می بخشد ، لذا پیشکسوتان و هنرمندان باید هنرآموزان و علاقمندان را به سمت خلق و تولید آثار هنرهای فاخر ایرانی اسلامی هدایت و تشویق نمایند.

این نمایشگاه با 38 اثر از آثار هنرمندان با سابقه آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی ترنج « مریم شاد ، مرضیه غلامی و مریم متحدی در زمینه نگارگری و تذهیب با تکنیک های گواش ، ابرنگ و ... خلق شده است در معرض دید عموم قرار گرفته است .

این نمایشگاه با همکاری مجتمع فرهنگی و هنری مهر از 4 تا 11 شهریور ماه 96 از ساعت 17 الی 20 جهت بازدید علاقمندان گشوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها