آئین تودیع و معارفه امام جمعه لردگان همزمان با اقامه نماز عید قربان در مصلی اولی الامر این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۰۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده، معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: در عظمت و تأثیرگذاری قرارگاه نمازجمعه همین بس که از ابتدای شکل‌گیری آن تاکنون همواره مورد آماج حملات و تهاجمات فیزیکی، معنوی، سخت و نرم دشمنان داخلی و خارجی قرار داشته است. بهترین گواه، شهدای پرافتخار محراب‌اند.

 علیزاده افزود: اکنون به فضل الهی اقامانه نماز جمعه تقریباً تمام کشور را فرا گرفته و تریبونهای نمازجمعه به مرز 900 تریبون است و از سنگر نمازجمعه، شبکه رسانه‌ای عظیم و البته قابل اعتماد و اطمینان در پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی ساخته، به‌نحوی ابعاد مختلف این معجزه انقلاب برای دوست و دشمن عیان گردیده است.

وی گفت: مهم‌ترین مؤلفه عزت و پیشرفت و اقتدار کشور و نظام، در گرو همین اتحاد و انسجام می‌باشد و باید به‌ هر قیمتی آن‌را پاس‌ داشت.

حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده بیان داشت: حضور پرشور و چشمگیر نوجوانان و جوانان انقلابی بر نفوذناپذیری مهم‌ترین خاکریز انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان خواهد افزود و در واقع روح و جان قرارگاه نمازجمعه، جوانانی هستند که بقاء و ماندگاری و جاودانگی آن‌را تضمین می‌نمایند

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام حسن انصاری که به مدت 18سال در لردگان به عنوان امام جمعه منشا خدمات بزرگی بودند تقدیر و حجت الاسلام سید مهدی تاجزاد را به عنوان امام جمعه شهر لردگان به مدت سه سال معرفی کرد.

ارسال نظرات