جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف ۶۱ کیلوگرم تریاک در زنجان

۶۱ کیلوگرم تریاک از یک باند ۴ نفره در خودرو پژو ۴۰۵ کشف شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۳۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۶۱ کیلوگرم تریاک از یک باند ۴ نفره خبر داد و گفت: این ،مقدار مواد در یک دستگاه پژو ۴۰۵ جاسازی شده بود.

سرهنگ جعفر کردلو افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند ۴ نفره مواد مخدر در سطح کشور،رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و کردستان موفق شدند این متهمان را با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در سه راهی "دیواندره"متوقف و در بازرسی از آن ۶۱ کیلو تریاک که در قالب  ۹۴ بسته نایلونی،که به صورت ماهرانه در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در عملیات چهار نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، تصریح کرد:مقدار ۳۱ کیلوگرم از مواد مکشوفه به عنوان قدارالسهم به پلیس استان کردستان تخصیص داده شد.

سرهنگ کردلو با اعلام اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده از طریق دادسرا روانه زندان شدند گفت:مردم می توانند در زمینه مبارزه با مواد مخدر اطلاعات خود را با تلفن ۱۲۸ درمیان گذارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار