مهران ارجمند؛

ایران قربانی تروریسم است نه حامی آن

در بخشی از این یادداشت آمده است: دولت‌های خارجی باید حقیقت را بپذیرند و با دست کشیدن از حمایت تروریست‌ها و صدالبته مبارزه با تروریسم این جریان نامطبوع را نابود کنند چراکه روزی گریبان گیر خودشان خواهد شد و آن روز کاری جز افسوس از آن‌ها ساخته نیست.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۸۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ مهران ارجمند فعال دانشجویی دانشگاه فسا در یادداشتی در خصوص ادعای واهی غرب در حمایت از تروریست نوشت:

هرروز که اخبار را دنبال می‌کنیم شگفت‌زده‌تر از دیروز می‌شویم از بهانه‌گیری‌های شیطان بزرگ! از بهانه‌هایی که هیچ پایه و اساسی ندارند و کاملاً قضیه را وارونه جلوه می‌دهند تا بتوانند تحریم‌های ظالمانه‌ای را بر روی کشوری اعمال کنند که قربانی تروریسم است نه حامی آن!
اگر به رفتار دوگانه آمریکا در قبال تروریسم بنگریم این نکته را درخواهیم یافت که سیاستمداران این کشور با ایجاد فضای روانی و همچنین پوشاندن حقایق به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی بوده‌اند.
اگر به لیست طویل قربانیان ترور نگاهی بیندازیم چهره‌های شاخصی همچون شهید مطهری، شهید مفتح، شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر، شهید دستجردی، شهید صیاد شیرازی، شهدای هسته‌ای، اقدامات تروریستی گروه جیش الظلم به سرکردگی ریگی - که با حمایت‌های آمریکا، اسرائیل و عربستان اقدام به ترور می‌کردند -  همچنین ترورهای ناموفق که گریبان گیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سید احمد خمینی شده را می‌بینیم و همین اسامی مذکور کافی است تا به این موضوع که ایران حامی تروریسم است یا قربانی آن پی ببریم.
امسال نیز گروه تروریستی داعش که آمریکا آشکارا و در خفا کمک‌های زیادی به این گروهک کرده است در تهران عملیات تروریستی داشتند که موجب شهادت 17 تن از هم‌وطنان عزیزمان شد.
فارغ از نقشه‌هایی که در نطفه خفه شدند و تیم‌های تروریستی که دستگیر شدند!
پیام ملت ایران روشن است؛ نه به تروریسم و جنگ با تروریست و حامیان آن‌ها.
دولت‌های خارجی باید حقیقت را بپذیرند و با دست کشیدن از حمایت تروریست‌ها و صدالبته مبارزه با تروریسم این جریان نامطبوع را نابود کنند چراکه روزی گریبان گیر خودشان خواهد شد و آن روز کاری جز افسوس از آن‌ها ساخته نیست.

ارسال نظرات