مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه درگز در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه درگز از فعالیت ۵۰۰ جهادگر در ایام تابستان در مناطق محروم شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۸۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

 اکبر کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: بسیج سازندگی، با بیش از ۲۰۰۰ نفر روز در ایام تابستان، در منطقه محروم درگز مشغول سازندگی و خدمت‌رسانی در منطقه بودند.

مسئول بسیج سازندگی ادامه داد: توزیع سبد کالا، اعزام گروه‌های پزشکی، پهن کردن سفره‌های اطعام در مناسبت‌های مختلف و پاک‌سازی فضای تفرجگاه‌های شهرستان، تنها بخش کوچکی از خدمات جهادگران بسیجی عرصه سازندگی است.

وی استقبال بسیجیان در ساخت، مرمت و بهسازی فضا های مذهبی، آموزشی و مردمی در شهرستان را پر رنگ برشمرد و گفت: به همت بسیجیان گرو های جهادی، امامزاده دیباج لطف آباد، برخی از مدارس آموزش و پرورش، منازل محرومان در روستا ها و شهر درگز و تعدادی از مساجد شیعی و اهل سنت مورد ساخت، مرمت و بهسازی قرار گرفت.

کارگر افزود: در سیل اخیر منطقه درگز، گروه‌های جهادی بسیج لحظاتی پس از وقوع سیل در محل‌های سیل‌خیز حضور یافتند و خدمات ارزنده‌ای در جهت خدمت رسانی به سیل زدگان، تجسس مفقودین احتمالی، پاک‌سازی محیط‌های سیل زده و تهیه آب آشامیدنی به سیل‌زدگان ایفا کردند.

وی ادامه داد: بعد از سیل نیز گروه‌های جهادی بنا به درخواست اداره آب و فاضلاب روستایی این شهرستان، جهت انتقال آب به روستای قزلق، لوله‌کشی ۴ کیلومتری را به انجام رساندند.

اکبر کارگر اذعان داشت: اهالی بسیاری از روستاها و مناطق محروم درگز در همه ایام سال و به‌خصوص تابستان شاهد حضور جوانان و نوجوانان جهادگر بسیجی هستند.

وی افزود: خدمت‌رسانی این افراد که بانام اردوهای جهادی طی چند سال گذشته در مناطق محروم درگز صورت می‌گیرد؛ همواره مایه امید در بین اهالی محروم درگز می باشد.

کارگر در پایان خاطر نشان کرد: به همت بسیج سازندگی و حوزه های مقاومت بسیج، از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۵۰۰ بسیجی در اردوهای جهادی شهرستان درگز شرکت کرده‌اند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها