خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: جامعه اسلامی گرفتار جریان های اسلامی متحجر و سکولار است.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۸۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت السلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در سالروز ترور وحشیانه شهیدان باهنر و رجایی و همچنین با توجه به گسترش تروریسم خشن سلفی ها و تکفیری ها در غرب آسیا گفت : همان جریان هایی که باهنر و رجایی را ترور کردند همان جریان های سلفی و تکفیری هستند .
وی ادامه داد: اسلام هیچ گاه از ریختن خون حمایت نکرده و نخواهد کرد در زمان جنگ خلبان ما می رفت بالای سر تجهیزات دشمن می دید مدرسه کنار آن است نمی زد .
شجاعی مهر تبیین کرد: اسلام در مقابل دو جریان اسلامی قرار گرفته است جریان سکولار که ترکیه از آن حمایت می کند و جریان اسلام متحجر که مصداق اصلی جریان اسلامی متحجر عربستان سعودی است.
این مسئول اذعان کرد: جامعه اسلامی گرفتار جریان های اسلامی متحجرین و سکولار است . جریان ها اسلامی می گویند دو نفر را مجسمه هایشان را باید با طلا درست کرد یکی صدام و دیگری معاویه هردو در زمان خود جلوی پیشرفت اسلام را گرفتند و مانع پیشرفت اسلام شدند یکی در زمان امام علی (ع) و دیگری در انقلاب اسلامی ایران .
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در پایان افزود : امروزه اسلام تحجر روی دیگر سکه اسلام خوارج در عصر امیرالمومنین علی (ع) می باشند همانگونه که اسلام سکولار روی آن طرف سکه اسلام اموی است . امروزه انقلاب اسلامی نیز برگرفته از اسلام ناب و اسلام علوی است که همان ارزشها را دنبال می کند و درسایه ائمه اطهار و ولایت فقیه . مصداق اسلام عربستان خوارج بودند و اسلام ترکی یعنی سکولار مصداق معاویه است .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها